SØndagspraten 24 oktober

Looney

Forumet er livet
VIP
Ingen skravletråd enda?

Vi leverte den ene laptopen vår på reprasjon i går, og på den er jeg alltid logget på bv. Da jeg skulle logge inn med gubbens jobb pc kom jeg ikke inn, så jeg var guest i hele går - og det var irriterende. Så jeg leste bok i steden. Pløyde gjennom en siste til Unni Lindell "Sukkerdøden". Var spennende den. Og helt på slutten av kvelden begynte jeg på boken om Christoffer som ble mishandlet til døde av stefaren sin. Men kan ikke lese så mye i den før på torsdag. Skal nemlig ta slik en glukosetest på legekontoret på torsdag. Hvilket betyr to time venting og da er det greit å ha noe å drive med.

SNakket med Nicholas på telefonen i går og han var meget fornøyd etter bursdagsfeiring med pappaen. MAsse fint hadde han fått også. Han kommer hjem senere i dag. Jeg tror vi skal en liten tur på Plantasjen etterpå også vurderer jeg trene og ta sol da formen er mye bedre i dag.

Kjøpte forresten masse til nye huset sammen med mamma i går, mens gubben skiftet dekk på mammas bil. Ble svære lysestaker i stål til å ha i stua oppe, og tre litt mindre til å ha på kjøøkken benken. I tillegg ble det to vegglamper som matcher vår kule stålampe. Og masse annet dill dall. Og ja Halloween pynteting til bursdagen til N på tirsdag. Han er så opptatt av at alt skal være skummelt om dagen, så da skal han få skummelt[:D][:D]

Og mye å dele gitt.....[:D][:D]

Her sov jeg til halv 9 i dag, og det trengte jeg! [:)] Har vondt under føttene etter all jobbing enda, så var godt å få hvile litt.
Rett etter frokost dro vi opp til dem oppe, på restekaker. Nam nam! [:D]
Nå har Ida bamseselskap på stuegulvet her, Tobias ligger ute og sover, sambo er ute og sykler og jeg har litt datatid mens jeg venter på at dagens andre klesvask skal henges opp.
Senere blir det lasagne til middag, bestilt av Ida, og kl 19 skal jeg på Zumba! [:D][:D]

Ha en fin dag! [:)]

Vi skal visst til Stabæk for å se på skiboks vi. Må ha det for hytteturer osv med to barn, barnevogn, ski, bager osv.... Skulle kjøpe det i fjor men avventet og nå MÅ vi ha det. Baggasjeplassen i bilen vår blir for liten, selv om det er stasjonsvogn..Er det vi som har med for mye drit tro?

halloen!

endelig hjemme og ungene i seng - pjuh! det tar på å ha med ungene bort alene, de er jo helt ville!!! merket godt det var greit å komme hjem.

mannen er på jakt, men mamma er her og det er jo kjempegreit. da slipper jeg å levere begge i morgen tidlig, tar jo dobbelt så lang tid når skolen er motsatt vei og vi må tilbake til bhg og så på jobb. jeg skal tilbake i arbeidslivet etter nesten 3 uker borte, føles som en ferie som har gått veldig fort. ikke det at det har vært ferie, men mye tid hjemme hvertfall[:)]

Hadde egentlig lagt meg jeg, men så ble det litt styr med lillemor som våknet med gråting. Hun hadde så vondt i magen sa hun. Så da lå hun bittelitt hos oss, så etter en liten stund tok hun med seg spybøtta og gikk i sin egen seng igjen[:D] Flinke jenta[:)] Hun sa hun ble bedre etter å ha drukket litt vann, så håper ikke det var noe spesielt.

Jeg sitter å venter på virkningen av en paracet, har vondt både her og der.

Mye vondter merker jeg, men vi har egentlig hatt en veldig fin dag med feiring av mannen[:)]

Back
Topp