*SØNDAG*

I dag fikk jeg sove til halv 9! [:D] Jeg har jo vært så dødstrøtt og sliten de siste dagene, så det trengte jeg! Også har jeg jo brukt hele natta på å pakke flyttelass og organisere barnehagehenting av Ida, for vi måtte jo forte oss å flytte fra det nye huset vårt, for det spøkte jo sånn der. Alt man drømmer altså! [;)]
I dag skal husvasken taes, hurra.. men blir deilig etterpå! [:)] Skal vel ta en liten tur ut også, er strålende sol og herlig vintersnø, om enn litt kaldt. Blir vel ikke ute så lenge, men godt med litt friskluft.
Nå skal Ida se Knerten på dvd, men nå er plutselig fjernkontrollen til dvd-spilleren borte igjen... typisk.

Ha en flott dag alle sammen! [:)]

Sov til halv elleve vi i dag. Godt å kunne sove lenge noen dager og. Nå driver samboeren med frokostlaging og rydding, mens jeg sløver her med dere. Etterpå skal vi ut å gå en tur på ski vi, jeg og gubben. Det blir sikkert kos for er bra vør og kun 2 minus her i dag.

Etterpå er det middag og male strøk nummer to i gangen som står på planen. Før vi sløver med fem mila i OL til kvelds. Gidder ikke treningssenter i dag, så skitur får være dagens trening.

Sov til halv ett jeg!! Er i sjokk! Har vært våken mange ganger, men pleier aldri få sove når jeg har vært ute. Kan ikke gi hele æren til pillene likevel tror jeg, men kanskje? Skal hvertfall gi de en sjans til[:D]

Planen i dag er å hente lillemor hos svigers, og der tipper jeg vi får middag og. Pleier det[:)]

Ja da er det søndag! Sto opp 09.30 alle mann! Jeg og mini sitter å ser på dårlige filmer på tv, og sambo dro på jobb!!!

Så da skal vi sitte her til 17.00 eller noe, da skal vi på middag til svigers!

Da ligger jeg på sofaen i et nyvaska hus! [:)] skal slappe av litt før jeg trener shredden. Ida leker med Barbie, Tobias ligger ute og sover, og sambo spiller PSP. Så klart. 

Uff Suki, jeg er faktisk enig... Søndager er ganske kjipe! [&:]

Men idag har jeg fått slappet av litt, jeg orka ikke å være med i svømmehallen idag jeg. Alt det der barberstyret sparte jeg meg for idag!

Sover uendelig dårllig om nettene nå for tiden, så går litt på underskudd føler jeg.. [&o]

Nå skal jeg hoppe i dusjen, så skal vi bort til svigers og spise middag [:D]

suki: Det vil jeg også. Eldre hus er umulig å holde rene, uansett hvor mye man vasker. Her ser det alltid bomba ut føler jeg selv om jeg rydder og vasker hele tiden nesten. Loftet er jo nyrenovert å sååå fint og nytt og er en drøm å holde ryddig og rent[:)]

Idag har jeg og gutta vært hos mamma en tur. Ellers bare ryddet og slappet av. Skal vaske gulv nå, så skifte på sengene etterpå så bade oss. huff, får det travelt før leggetid ser jeg. hmm.

Imorgen er det full barnehageplass tid.. Deilig!!![:D]

Ha en fin søndagskveld jenter..

sliten jeg etter en travel helg. Igår var vi en gjeng på 9 stk som var på gocart, pizza og følgende fest hos oss. her spilte vi en runde poker også. Jeg vant da hehehe
No har gubben dratt il danmark via jobben, og jeg og ungene sløver. Orker for øyeblikket ikke å rydde mer etter festen. Ser ikke så ille ut.

Sløver vi og. Merkelig at det går an å være trøtt når jeg sov så lenge, men det gjør det altså[8|]

Vi har ikke sløvet i dag nei. Vi har malt strøk nummer to i gangen, og gått 1,2 mil på ski. Skikkelig sporty søndag altså[:)] Nå er det straks middag mens vi ser på 5 mila på tven. Merker jeg er rimelig sliten nå[:)][:)]

Skal ikke gjøre store sprella resten av kvelden i allefall. I morgen kommer N hjem[:)]

Jeg har trent, så ingen sløv søndag her heller! [:)] Nå blir det kveldsmat med ungene, før jeg må forte meg å legge på rent sengeklær på sengene deres, før vi skal dusje sammen vi jentene før det blir natta. Så blir det vel tv-titting på oss resten av kvelden! [:)]

Rimelig sliten nå så hopper til køys jeg straks...natta alle sammen!

Back
Topp