SØNDAG!

SuperBerta

Glad i forumet
Ja.. her sitter jeg da.. hjemme og ikke på Ahus? [8|]

Ja, ja.. jeg har sovet godt da ihvertfall.. og idag er en fin dag å føde på![:)] Jeg satser på en treningsøkt 10.30, så får vi se om det hjelper på..[;)]

Snuppa skal i bursdag til Malin idag, det blir stas ihvertfall![:D]

Hva skjer rundt om i landet idag da?

Jeg har sovet lengre enn de andre i dag. Aslak er veldig urolig for tiden! Mistenker at Gavisconen ikke funker [:'(] Så han har sovet i vår seng IGJEN.. jaja må nok ringe barnepol. på mandag og si at det ikke har hatt noen virkning.

Solveig er i Tromsø med mormor og jeg fikk en herlig sms hvor hun sitter i senga si, i pysjen, og ser på TV! Det må da være toppen av lykke for henne tenker jeg! De kommer hjem i kveld og jeg gleder meg![:D] Tror hun har hatt en topp tur! Hun var veldig opptatt av at soverommet var i stuen! Hehe første overnatting på hotell[:D]

Nå sover Aslak, og jeg tenkte at jeg skulle sy litt![:D]

... ellers er jeg kjempespent på når SuperBerta føder jeg! [8D]

ORIGINAL: Actrine

Det er jeg og![:D]

Ikke enda ihvertfall, men det var deilig å trene![:)]

jeg hadde håpet du ikke var her lenger SuperBerta - krysser fortsatt fingrene for at du snart ikke kan krysse bena [;)]

Her er første selskap overstått - prinsesseselskapet ble absolutt en suksess, og kaka fikk masse skryt [:D] Nå har vi ryddet, satt igang oppvaskmaskinen og tar en pust i bakken - neste selskap starter om fem minutter, så da er det igang igjen.

ORIGINAL: Actrine

Det er jeg også *Gullungene*!

Nå er huset tomt - alle gjestene har reist, tallerkner og glass er i oppvaskmaskinen - rester er enten kastet eller pakket vekk, og ungene er hyperaktive på grunn av sukkersjokk/overtrøtthet (August har fått noen spiseskjeer med iskrem og et par nonstop). Skal gå opp og bade lillebror, og håpe at han roer seg og sovner greit, så må jeg tenke litt på om jeg skal trylle frem noe å ha med i barnehagen i morgen eller om vi skal satse på å kjøre innom rema og handle pinneis på veien dit... jeg har nemlig glemt å tenke på "barnehagemat"

Jeg er her enda altså! [:D]  Med kraftige kynnere, nedpress og stikninger "der nede".. Kanskje i natt er natten? T har jo bursdag imorgen, og det hadde jo vært litt artig hvis både han og nabomannen blir pappaer til sønnene sine på bursdagene.. (nabogutten ble født 18.aug, på pappaens bursdag..)[;)]

Bertine har kost seg i bursdag, jeg har sovet og strikket, og mannen har skrudd sammen seng og garderobeskap.. Etter bursdagen satte jeg meg på verandaen og strikket imens Bertine lekte med sølevann.. Deilig med frisk luft![:)]

Nå er den utrolig nydelige snuppa vår lagt, og godt er det, for lunta mi er brukt opp! Hun drar ALT så langt for tida.. det er nok litt vanskelig for henne også, å hele tiden vente.. alt er med forbehold, "dersomatte-hvisomatte".. Får håpe det blir bedre når lillebror endelig kommer ut![:)]

Back
Topp