SØNDAG!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen!!

Her var det morgen kl 0600, men jeg fikk ligge litt til mens Mina lekte litt i stua. Det var godt!![:)]

Idag er det overskyet og ser litt uttryggt ut mht regn, men men.. Lovte Mina at vi skal mate fuglene på Østensjøvannet og det er sååå stas[:D] Mina kjøpte brød selv i butikken igår som vi skal gi til fuglene[8D] Jeg var mye der selv da jeg var liten med mine besteforeldre, så det er koselig at Mina også liker å være der!!

Kanskje vi stikker innom mamma og onkel Jørgen en tur i ettermiddag. Nå bor vi ca 10min i gåavstand og det er deilig!!

Jeg bør egentlig vaske over gulvene her, så får vel se om jeg tar det i dag..

Hva skal dere idag??[:)]

God morgen!
Her blir det vel enda mer kasting.. Hadde håpt vi skulle bli ferdig i går, men her er mye mer en nok å hive, så vi kunne nok fortsatt i en uke.. Minst! Men sånn er det å flytte inn i en leilighet som ikke er helt tømt før man overtar..

Ungen e sov jo til kl 8.30 i dag da..!! Haha.. Og det var kjempedigg.. [:D] Vi hadde besøk av et vennepar i går, så herrene drakk og koste seg da.. Veldig koselig! De ble noe fnisete og fjasete etterhvert.. [8D] Jeg måtte holde fortet siden ungene var hjemme..

Her er det allerede over 23 grader, så etter frokosten er det rett ut på nye terassen.. [:D] Må nok fylle i bassenget og alt i dag og.. Sindre vil bare se LITT på barne tv først..

Jeg er jo fremdeles i crap form da.. Fatter det ikke hvorfor jeg ikke kan bli frisk.. Nå er det halsen og nesa igjen.. Jeg har jo ikke stemme.. Mn ungene syns det er greit, for da kan jeg ikke kjefte.. [8D] Føler jeg er blitt skikkelig hypokonder altså.. [8|] Men dere får bare hoppe over de delene som omhandler informasjon om mine elendige form.. [:D]

Håper dere alle får en flott dag med fint vær.. [:D]

Her er det deilig vær - sola skinte rett inn på soveromme alleredet kl 7, da hentet jeg snuppa som lå og ropte på mor. Vi lå litt i senga før vi sto opp.

Foreløpig er det bare oss to som er oppe. Gubben var ute igår og veldig sein i seng, så han ligger vel noen timer til. De to eldste var seine til å sovne igår, så de ligger også muligens litt lenger.

Har ingen spesielle planer idag. Mulig vi tar en tur hjem til mor seinere idag, eller en tur på kino....vi får se. Har lyst å ta med ungene på Shrek-filmen. Har tenkt å se den i 3D - uten Amalie da, for det blir for voldsomt for henne.

Ha en fin dag, alle sammen![:)][:)]

God morgen, kjære damer!

Her startet dagen kvart over seks, men August og jeg kosa oss i senga til klokka var over halv sju. Da vi var kommet ned og satt igang med frokosttilberedelser til lillebror kom storesøster også. Hun har ikke særlig apetitt om morgenen, så frokosten hennes ble film.

Etter maten var August trøtt, så vi gikk oss en gur - etter en halvtime sovnet han, og jeg trasket hjem... og idet jeg tråkket inn bremsen ringte telefonen min, og knerten våknet igjen [:@]. Det ble nøyaktig en halvtimes tråkking, først med skravlebøtte og så med skrikerunge i vogna, men endelig sovnet han. Nå skal jeg bare hvile bena i ti minutter før jeg lager frokost

Nok en deilig sommerdag!!!!!!!

Vi reiste på hytta til svigers og var der på grillings. Gubben og Nathalie plukket blåbær, så nå har jeg spist blåbær til den store gullmedaljen[:D][8D]. Nå er ungene i seng og jeg bare slapper av[:)]

I dag har jeg og små gutta vasket huset og vasket masse klær! Nå skal jeg snart pakke, og pakke ut i bilene.. For i morgen tidlig drar vi på camping, det blir så utrolig koselig! Håper det blir litt bade vært også [;)] Skal være sammen med foreldrene mine, og de også gleder seg vanvittig mye .. Leah og William skal sove i campingvogna hos dem, mens jeg og kjæresten + hans barn skal sove i hytte som er like ved campingvogna, på samme campingplass da [:)] Blir utrolig flott tror jeg [:)][:)][:)][:)]

Back
Topp