SØNDAG 21. MARS

manila

Andre møte med forumet

GOD MORGEN DAMER

MIN TUR TIL Å STÅ OPP MED KNØTTET I DAG. HUN KRABBER RUNDT PÅ GULVET OG KOSER SEG MED EN BABYKJEKS.

I DAG SKAL VI RYDDE OG VASKE KÅKEN TIL VISNING.. SPENNENDE.

I NATT SOV JEG SKIKKELIG DÅRLIG, FØLER JEG HAR LIGGET OG KIKKET PÅ KLOKKEN HVER TIME.. ANER IKKE HVORFOR, MEN HUSKER JEG SOV LITT DÅRLIG I STARTEN AV GRAVIDITETEN SIST OGSÅ.

DET SNØR IGJEN HER NÅ [>:] DET ER JEG SÆRDELES MISFORNØYD MED..AHHHH.. NÅ SOM DET MESTE HADDE SMELTET OGSÅ.. JEG VIL HA VÅR NÅ..

IKKE DEN MEST SPENNENDE DAGEN HER SOM DERE SKJØNNER... HA EN FIN DAG..

God morgen! Her var det opp kvart på 6... Litt for tidlig å starte dagen, men man har vel ikke noe valg! :) Har kost oss med litt barnetv og en lang god frokost. Senere i dag skal vi på middag til svigers, også blir det nok en trilletur med bikkja. Deilig at det begynner å bli litt vår ute!! B)
Blir nok en rolig og koselig søndag :)

Ha en fin dag!

gooooooood ( alt for tidlig ) morgen.... [:)][:)][:)][:)]

jeg skal på seminar igjen [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] guuuuuud så trøtt jeg er.... [:(][:(]

sover forresten dårlig jeg også, manila - de siste 6 nettene har jeg vel hatt 2 netter der jeg fikk sove, ellers har jeg gjort det samme som deg - kikket på klokken hver time [8|] kjedeligt!!!

ønsker dere en fantastisk søndag

God morgen [:)] Jeg stod opp for 30-45 minutter siden, alt for tidlig etter min mening [8D]
Så nå har jeg satt på en maskin med klær, tenkte jeg skulle dra ned på Esso for å kjøpe frokost nå [;)]

Ha en fin dag jenter [:D][:D]

Vååååååken,sister å knasker knekkebrød,morgenkaffe,vann og prøver å våkne,hehe.

Mini hadde tissa seg ut på mårran i dag,så det første jeg fikk gkøre var å dusje unge,hehe.
Er så herlig mildt ute,blir mega happy for det er jo nesten ikke noe snø igjen,så jeg sitter her som et svæææært glis [:D][:D][:D]

Goooood morgen! Sto opp kl 8 idag. Har tatt folat og spist frokost [:D]
Gubben var på fest i går, så han er det ikke så mye håp i idag tror jeg [&:] tror han var full!![:'(]
Så her blir vel innedag, vaske klær og sulle litt i huset!
Ha en fin søndag alle sammen!!

[:D]GOD MORGEN ALLE SKJØNNE DAMER HER INNE [:D]

Inatt har jeg sovet HELE NATTA for første gang siden 2. desember 2008[8D] haha, det var da jeg fant ut jeg var gravid med lillemor, og siden har jeg sprunget på do å tisset hver ei natt... Men inatt var Julia sammen med bestemora si, og jeg fikk SOOOOVE [:)] 

Våkna kl 8.00 og var LYS VÅKEN, så da sto jeg opp til ei nydelig prinsesse som var overlykkelig over å få se mammaen sin igjen[:)] men jeg tror faktisk jeg hadde savnet henne mer[8D]

Ha en fin dag alle sammen[:)][:)]

GOOOOD MORNING LADIES!!!

Da er jeg våken jeg også, til tider laaaaange netter uten søvn her... Igår var det jo lørdag i tillegg så jeg prøvde faktisk ikke å legge meg før rundt 02.00. Her i byen regner det, skikkelig trist vær, men vovfsen må ut uansett blææææhh!!!

Ønsker dere alle sammen en fortreffelig søndag! Koooos dere masse!

God "morgen" ;)

Jeg sitter her og ser på tv og har utrolig lyst på hamburger [:'(]

Nå skal vi snart hente snupp hos bestemor, det skal bli deilig.

ALLE SAMMEN, HA EN FIN SØNDAG DAMER [;)]

God morgen jenter

Nettopp blitt våkna jeg av mannen min. Like trøtt som vanlïg..

Hei alle sammen[:D]

Har vært mye på do i natt og, så det blir lite søvn på meg...

Stod opp kl 09.30 og gubben ordnet frokost, eggerøre[:)]

Nå har jeg satt 3 deiger med horn, skal lage MANGE pølsehorn og ta med til min søster. I dag skal vi nemlig se UNITED-LIVERPOOL på storskjerm...

Blir som å lage mat til en storfamilie det[;)]

Ha en fin søndag, snupper

God dagen alle jenter[:D][:D]
Jeg startet dagen kl ti i dag....og jeg har ingen problemer med å sove[:)][:)] Sover vel litt for mye igrunn.....våkner jo tiiiidlig for å gå på do, men bare legger meg igjen[:D][:D]
Jeg har jo ingen barn jeg må stå opp med enda[:D][:D]
Men har faktisk ikke vært kvalm enda i dag,så håper kanskje det sklir over og at den perioden er over.....
Men puppene er en anna sak....synes de vokser også.....og det er skikkeli BLÆH!!!!
Trenger overhode ikke større pupper.....men men[:D][:D] Skal nok overleve om det er det spira trenger for å overleve[:D][:D]
Ha en KNALL søndag jenter[:D][:D][:D]

God morgen jenter, her sitter jeg i sofaen med laptoppen på fanget og hører på fifth gear, er tissetrengt, og har en bøtte med vann ved siden av meg - jeg spyr [:'(] sånn plutselig og uten grunn. Da er det bedre at det går i bøtta en på golvet...

Heisann!
Svigermor var så snill idag og sa hun kunne passe mini til i morgen! Hun er verdens beste! Jeg orker ikke
være nyoperert å være i aktivitet sammen med mini, for med han er det full rulle hele dagen![8D] Regner med formen er stigende de neste par dagene.
Jeg får snart besøk av broren min og tantungen min så det blir koselig![:)]

i dag når jeg våknet.. var jeg så kvalm[:o] at mannen måtte lage frokost[;)] har heldigvis kommet meg ganske bra... men lurer på om ikm som kommer....

eller om jeg får en positiv test til uka...

mange spm som svirrer rundt i hode nå kan du si[8D]

så i dag er det en rolig og avslappende søndag da vi alle er veldig slitene etter helga[:)] mannen skal se liverpool...
så får vi gjort noe husarbeid her i dag[;)]

Back
Topp