SØNDAG ☆

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei jenter :-)

Strålende sol idag. Herlig ...

Skal gå tur med barna,å leke ute :-)
Må også gjøre ferdig en oppgave å sende inn til skolen..

Hva skal dere? Har natten vært god?
Jeg venter på at mamma skal våkne,så jeg kan sove litt til :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen! :)
Jeg og Jen stod opp sammen kl.07. Nå sitter vi og ser på lille Jack,mens jeg drikker kaffr og venter på at btøddeigen skal heve ferdig.

Her har det snødd i helga. Prøvde å kjøpe mer solide utesko til Jen i går, men det var ikke lett. Trenger hjelp til å finne rett størrelse/se-og kjenne hvordan skoen sitter på foten hennes, men de unge ekstrahjelpene var ikke så hjelpsomme. :p

I dag skal jeg gå en runde med basarbøker og håper oppholdsværet vedvarer.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lennypenny: deilig vær dere har :D hvordan går det med studiene?:)
Jeg sitter å bader jentene ;)

Lilla-87: sko kan være vanskelig ja! Men hvis du får tatt ut sålen og måle med den :) skal være ca en cm mellom stortåa og skoen.. kan måle med en fingertupp :)

Good morning:)

Idag våknet vi kl 7:30. nå sitter jeg å bader jentene, blir frokost etter det :) gleder meg! Haha.. idag har vi ikke laget noen planer, men vurderer å bli med ut en tur om de andre skal det! Men får se an på formen ;)

Ønsker alle en fin søndag <3

Lilla-87: sko kan være vanskelig ja! Men hvis du får tatt ut sålen og måle med den :) skal være ca en cm mellom stortåa og skoen.. kan måle med en fingertupp :)
1, 5-2 cm sa de jeg snakka med i går. Problemet var at de ikke hadde de rette størrelsene på lager, samt at noen av skoa ikke passa Jenny sin fot. (Fasongen altså.) Var innom sportsbutikker også, men de hadde ikke så små størrelser.:p

Bestiller dere andre sko på nett med godt resultat?:)

1, 5-2 cm sa de jeg snakka med i går. Problemet var at de ikke hadde de rette størrelsene på lager, samt at noen av skoa ikke passa Jenny sin fot. (Fasongen altså.) Var innom sportsbutikker også, men de hadde ikke så små størrelser.:p

Bestiller dere andre sko på nett med godt resultat?:)

Ah okey.. her selger g-sport gode sko til små barn :) jeg kjøper nesten alltid vintersko der..for dem er bedre kvalitet enn skobutikken som er her :P jeg har ikke turt å bestille sko via nett pga størrelsen..så vet heller ikke om noen sider eller merker :P

Ah okey.. her selger g-sport gode sko til små barn :) jeg kjøper nesten alltid vintersko der..for dem er bedre kvalitet enn skobutikken som er her :P jeg har ikke turt å bestille sko via nett pga størrelsen..så vet heller ikke om noen sider eller merker :P
Var innom G-sport i går også, men de hadde bare fra str.30 og oppover.:/ Har ikke handla sko på nettet av samme grunner som deg.

Var innom G-sport i går også, men de hadde bare fra str.30 og oppover.:/ Har ikke handla sko på nettet av samme grunner som deg.

Hmm så rart.. 30 blir nok litt stort ja:P haha.. jeg handler ikke sko til meg selv på nettet engang :P er jo så forskjell på størrelsene..

Studienw går fint takk :-):-) har dere sovet i hele natt? Hvordan er formen? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jeg og Jen stod opp sammen kl.07. Nå sitter vi og ser på lille Jack,mens jeg drikker kaffr og venter på at btøddeigen skal heve ferdig.

Her har det snødd i helga. Prøvde å kjøpe mer solide utesko til Jen i går, men det var ikke lett. Trenger hjelp til å finne rett størrelse/se-og kjenne hvordan skoen sitter på foten hennes, men de unge ekstrahjelpene var ikke så hjelpsomme. :p

Sover hun hele natta? :-) Lille Jack er populært.

Vanskelig med sko :eek:

Kålormen Wael 14.10.11♡

Sover hun hele natta? :-) Lille Jack er populært.

Vanskelig med sko :eek:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja, hun har trøbla litt med å sovne i det siste, men i natt sov hun hele natta.:) (19.30-07)

Veldig vanskelig med sko..Hadde vært så greit hvis hun kunne si ifra om skoa var passe, gode og lette på foten osv.:p

Fikk du sovet litt lenger i dag?

Studienw går fint takk :-):-) har dere sovet i hele natt? Hvordan er formen? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så bra :D sikkert spennede :)
Her har vi sovet godt hele gjengen ;):) formen kommer seg.. kan fortsatt ha luftsmerter i skuldrene:( ellers er formen fin :)

Dere da? Fått sove godt?

Ja, hun har trøbla litt med å sovne i det siste, men i natt sov hun hele natta.:) (19.30-07)

Veldig vanskelig med sko..Hadde vært så greit hvis hun kunne si ifra om skoa var passe, gode og lette på foten osv.:p

Fikk du sovet litt lenger i dag?

Så deilig med gode netter :-) alt bra med studiene?
Ja,fikk sovet fra 8-10 også :-) herlig.
Nesten ferdig med oppgaven jeg skal sende inn etterpå. Deilig :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så bra :D sikkert spennede :)
Her har vi sovet godt hele gjengen ;):) formen kommer seg.. kan fortsatt ha luftsmerter i skuldrene:( ellers er formen fin :)

Dere da? Fått sove godt?
Ja,spennende,men mye å lese hehe..
Håper luftsmertene gir seg snart.. kan ikke være særlig godt..

Sov supert. Wael våknet 5.20,men fikk drøya den til 6.20 før vi sto opp.. men,fikk sove fra 8-10 også. Deilig.

Nå er vi ute å skal gå en deilig tur
Hva skal dere?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja,spennende,men mye å lese hehe..
Håper luftsmertene gir seg snart.. kan ikke være særlig godt..

Sov supert. Wael våknet 5.20,men fikk drøya den til 6.20 før vi sto opp.. men,fikk sove fra 8-10 også. Deilig.

Nå er vi ute å skal gå en deilig tur
Hva skal dere?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Syns det er tøft gjort av deg å studere :) jeg får panikk bare jeg ser en bok:eek::P hahaha..

Smertene er bedre idag, men har kommet noen omganger.. Samme verking som man har ved stiv nakke og skuldre.. men det har heldigvis blitt bra i ribbeina da:) så litt lettere å puste og le :P haha..

Herlig at du har fått sove bra :D hjelper godt på humøret det :)
Kos dere massr på tur! Her prøver vi å få Liana til å sove litt :P hun bare turner i senga og slår av og på lyset:eek::P

Hallo :)
Vesla sov i ett fra 19.30-07, fikk mme og så sto hun opp sammen med pappaen:)

Kl 10 var vi på Lekeland hele gjengen, og kosa oss med lunsj (fish&chips) før vi dro hjem for å snorke litt! Mens Hermine sov sine 2 timer fikk jeg og mannen vaska soverom og bad, støvsugd, satt brøddeig og rydda kjøkken :) Nå skal vi hyre oss og gå på tur i nydelig vintervær før middag :D

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God ettermiddag!
Det ble sen kveld/natt på oss, men godt å komme seg litt ut. Selvom man er sliten i dag :-p
Begge gutta hadde sovet urolig hos mormor og bestefar da :( T hostet mye og Lillebror våknet ofte, men ville ikke ha melk han ble tilbudt.
Vi får middag her i dag og skal ta buss hjem litt senere.
Den kommende uken er mannen mye borte igjen, det må jeg utnytte til skolearbeid!

Surfer mobilt!

Vi bestiller aldri sko på nett.
Litt lettere med T nå, for han har vi jo prøvd endel sko til og kunne bestilt samme type bare større til neste sesong. Likevel liker vi å la han prøve.
Skal kjøpe Gore tex til begge gutta nå, liker adidas og timberland godt. De er brede og romslige, og ikke altfor tunge :)

Surfer mobilt!

Så deilig med gode netter :-) alt bra med studiene?
Ja,fikk sovet fra 8-10 også :-) herlig.
Nesten ferdig med oppgaven jeg skal sende inn etterpå. Deilig :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja, nettene har mye å si for dagene mine kjenner jeg.:)

Studiene går greit. Jeg skal ut i siste praksisuke nå, og så er det ei "vanlig studieuke" med oppgaveskriving og forelesninger, før det bærs nedover på samling og eksamenskjøret er i gang. Syns det er utrolig mye tull med faglærerne våre, så jeg fatter ikke at vi ska l ha eksamen i tre av de fagene om noen måneder! :o
Lykke til med innleveringsoppgava!!!:D

Vi bestiller aldri sko på nett.
Litt lettere med T nå, for han har vi jo prøvd endel sko til og kunne bestilt samme type bare større til neste sesong. Likevel liker vi å la han prøve.
Skal kjøpe Gore tex til begge gutta nå, liker adidas og timberland godt. De er brede og romslige, og ikke altfor tunge :)

Surfer mobilt!
Prøvde noen goretex-sko i går. Et par var perfekte (bare i knappeste laget), og de hadde ikke de skoene i en eller to størrelser større. Just my kind of luck.:p
Tror kanskje Jenny er brei/høy over rista, for noen sko får vi bare ikke på - ikke en gang i str.25.

Back
Topp