SØKER DATAKYNDIG PERSON!!!!

Mayb31

Elsker forumet
...FØR JEG BLIR TULEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@]

Vi har hatt dataproblemer, og enndelig fått tilbake dataen, men nå er skjermbildet såå utrolig ekkelt. Når jeg scroller nedover så bølger det seg liksom avgårde, hvordan skrur man det av???? H J E L P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forklaringen er kanskje ikke så god, men jeg håper det er noen her som kan hjelpe!!!!

Pussjer denn opp igjen jeg.

By the way vi har Windows XP på engelsk...

Håper noen kan hjelpe meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prøv å gå inn på menyknappen din på selve skjermen. Der får du ordna med kontraster osv. Kan hende noe har klikket der. Har du også prøvd å restarte maskinen og se om det hjelper?

ORIGINAL: skytte76

Prøv å gå inn på menyknappen din på selve skjermen. Der får du ordna med kontraster osv. Kan hende noe har klikket der. Har du også prøvd å restarte maskinen og se om det hjelper?

Har prøvd dette, men jeg tror det er noe med innstillingene å gjøre. Har akkurat fått oppgradert maskinen med nye programvarer ogda har nok eksperten som gjorde dette stillet den inn på dette, men vet liksom ikke hva jeg skal lete etter for å finne det, hjelper liksom ikke at alt står på engelsk heller da!!!

ORIGINAL: mayb31

Har prøvd dette, men jeg tror det er noe med innstillingene å gjøre. Har akkurat fått oppgradert maskinen med nye programvarer ogda har nok eksperten som gjorde dette stillet den inn på dette, men vet liksom ikke hva jeg skal lete etter for å finne det, hjelper liksom ikke at alt står på engelsk heller da!!!

Da kan det hende at det er et program på maskinen din som ødelegger for deg. Hender av og til det. Hvis du ikke har prøvd å skru av skjermen, kan du prøve det. (sikkert prøvd alt stakkars deg). Kjipt når dataen klikker[:@] Har du mobilen din liggende rett ved skjermen? Kan lage sånne bølger du snakker om.

Bølgene kommer kunn når jeg skroller nedover...
Det er helt sikkert noe med instillingene å gjøre....HJELP

vi fikk det etter å startet hele maskinen på nytt, og det var fordi typen visstnok hadde lagt inn feil program, så vi måtte slette alt en gang til å legge inn en annen type windows. tror det var sånn og da ble et bra igjen

Ja det er fortsatt bølger når jeg scroller nedover, virker som om det er som en effekt man kan velg når man stiller inne maskinen. Du vet når man vanligvis blar nedover i en side så går siden rett nedover, men her så liksom bølger den/triller over den andre delen...uff grusom forklaring,men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare.
Håper fortsatt at noen kan hjelpe meg!!!!!!!!!

Back
Topp