SØØØØØØØVN!!

mammatil

Flørter med forumet
Noen andre enn meg som sliter med å få til og sovne om kveldene for tiden?
Er så urolig i beina at jeg klarer ikke finne roen, før etter noen timer:(

Var så trøtt at jeg sovnet med en gang i går - herlig :)
Hadde urolige bein for et par uker siden, gikk til innkjøp av magnesium og multi-b-vitaminer, pluss at jeg tar de gravidtablettene om morgenen. Det hjalp meg i alle fall! Tar to stk magnesium og b-vitaminer om kvelden, de andre tar jeg om morgenen. :)

Ikke blitt mange timene i natt, nei :(
Når jeg først har funnet roen, så begynner tåkeluren ved siden av meg :gen045

Jeg er så trøtt.. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :P
Leggkramper har blitt en greie jeg har hver natt nå, så er det turer på toalettet og halsbrann..
Er ikke så aktiv på dagen en gang som jeg er om natten for tiden.. ;)

Ååå, søvn... Savn!

Jeg har alltid sovnet fort og sovet godt, men ikke nå.. Jeg sliter med å sovne/finne stilling, jeg er oppe på do (og etter det kan jeg slite med å sovne igjen), jeg våkner fordi kroppen ikke orker stillingene jeg bytter på, lite pusteplass, halsbrann (selv om det ikke er mye og i så fall bare på kvelden, ikke natta, så sånn sett heldig :))... Nå er jeg 36+1 så livmoren er på sitt høyeste også nå, så det kan bare bli bedre :) Og snart er de ute!! :D :D

I går på dagen var jeg så trøtt at jeg klarte ikke holde meg våken, så sovnet og sov tre kvarter.. Og det var den natta!! Fikk IKKE sove i går, sto opp igjen for var så ille. Jeg var kjempetrøtt i kroppen, men likevel.. Fant ingen stilling, måtte på do ørten ganger, hadde halsbrann... Ble å spille candycash og være på datan noen timer :P

jeg er fryktelig trøtt og utslitt for tiden med mye vondter og jeg sovner veldig fort de fleste kveldene nå :-) MEN jeg våkner etter bare en eller to timer og da blir det ikke mye søvn resten av nettene stort sett...

jeg sover alltid 1 times tid el lenger etter unga er gått til skolen, på kvelden hender d jeg legger meg tidlig men ik nødvendigvis at jeg sovner med d første. jeg våkner opptil flere ganger om natta, får så vondt når jeg skifter stilling i senga,så er det denne doflyinga da (Lol) godt jeg ikke har lange veien dit.......

Bekkenløsning er noe dritt!!!!!!

Jeg sovner på kvelden, men sover maks 2 timer i gangen.. Skikkelig slitsomt :-/ Plages med urolige ben (har gjort det hele livet), men det går som regel over når jeg legger meg i senga mi.. Nytter ikke å slappe av på sofaen når det setter inn, så da må jeg bare gå på badet og ordne meg, og legge meg og sove.. Har fått tips om å smøre inn beina med ice-gel om det blir for ille!

jeg sover alltid 1 times tid el lenger etter unga er gått til skolen, på kvelden hender d jeg legger meg tidlig men ik nødvendigvis at jeg sovner med d første. jeg våkner opptil flere ganger om natta, får så vondt når jeg skifter stilling i senga,så er det denne doflyinga da (Lol) godt jeg ikke har lange veien dit.......

Bekkenløsning er noe dritt!!!!!!
Signerer denne jeg!

Så kjedelig å ikke få sove! Jeg er nok ganske heldig, for jeg sover stort sett godt. Hadde en lang periode hvor jeg våknet av leggkramper som gjorde skikkelig vondt, men etter at jeg begynte å ta magnesium, har jeg sluppet unna det også :) det hjelper også mot urolige bein ;)

Vel, jg sovner forsåvidt lett...men våkner raskt igjen, og slik er det gjennom hele natten...:) Spark i ribbeina, kynnere, halsbrann(dog blitt bedre etter medisin)....men kan ligge lenge å dra meg om morgenen. Så klager ikke :D

Var så trøtt at jeg sovnet med en gang i går - herlig :)
Hadde urolige bein for et par uker siden, gikk til innkjøp av magnesium og multi-b-vitaminer, pluss at jeg tar de gravidtablettene om morgenen. Det hjalp meg i alle fall! Tar to stk magnesium og b-vitaminer om kvelden, de andre tar jeg om morgenen. :)

Kansje jeg må til og prøve det da :) Takk for tips :D

Samma her og, så jeg bruker å spør om han kan snu seg på siden og får et grynt til svar å så snur han hodet! :P
Hahaha :)

Skulle tro vi delte seng med samme mann :P haha!
Hjelper voldsomt på snorkingen å vende hodet fra høyre til venstre liksom.. ;)

Fra mobilen :-)

Skulle tro vi delte seng med samme mann :p haha!
Hjelper voldsomt på snorkingen å vende hodet fra høyre til venstre liksom.. ;)

Fra mobilen :)

Hahahaha :p Ja skulle nesten tro d :p
Ja ikke sant? :P Har fortalt det til han, men det som er morsomt er det at han husker jo ingenting om at jeg har snakket til han eller noe :P Han synest jo det var ganske festlig ;)

Back
Topp