SÅNN, Jenter...

Soul

Forumet er livet
da tar jeg en pause fra BV [:)]

i dag skal huset gjøres klar før familien ankommer Norge i ettermiddag. Gud så jeg gleder meg!
Så blir det dåp på søndag og etter den en HEL uke med familien min før de reiser hjem igjen [:)][:)][:)]

lykke til, alle som skal ha dåp på søndag! Kjenner for min del at det skal bli godt å bli ferdig med det [8D] Gleder meg allerede til å se trådene om de fine dåpsbarna deres [:)]

SÅ MÅ DERE HA EN FIN MORSDAG OG VALENTINSDAG ALLE SAMMEN!  [:)][:)] Er allerede spent på hvem som forlover seg på enten søndag eller mandag, det blir nok ikke meg denne gangen heller [:(][&:][8D]

Og ikke minst til deg, Nøtte, håper at dere får en fin bryllupsdag på mandag [:)]

snakkes

KOSE DEG MASSE!!!! Kommer til å savne deg[:D] Og gratulerer med dåp, morsdag og valentine [;)]
KLEM til deg[:D]

Nåååwh,tak å atter...
Og KOS deg masse med familien.
håper det blir en helg fylt med latter og glede.
lykke til med dåp,og gratulerer med morsdagen

ORIGINAL: Novemberstjerne

KOSE DEG MASSE!!!! Kommer til å savne deg[:D] Og gratulerer med dåp, morsdag og valentine [;)]
[:D] Signerer så fint her!

She said it goooooood [;)]

må bare signere her jeg altså[:D]

Sign[:)]

Back
Topp