SÅ VENTER Vi...

Homers wife

Flørter med forumet
Hei juli-prøvere!

Jeg har i flere dager stått imot min store trang til å ta en test. Jeg har en syklus som er alt mellom 28 og 32 dager. Etter 32-dagerssyklusen har jeg IKM i dag. Jeg har tenkt å vente til i morgen eller fredag med å teste. Men det er vanskelig. Flere ganger om dagen kommer impulstanken- jeg kan jo bare ta en test nå... Men så kommer tanken om at testen kan bli negativ...
Jeg er glad i spenning, men dette blir litt for mye.....

Har ellers symptomer som forrige gang jeg var gravid, merkelig følelse i magen, murringer og litt småsmerter på begge sider av magen. Og jeg har ikke mine vanlige pms-plager; vann i kroppen, vondt i hue.

Jeg antar at det er flere her som kjenner seg igjen. Synd at det er enkelte ting man ikke bare kan ta kontrollen på selv.


Lykke til til alle dere andre.

Stor klem BigBee
 
Lykke til til DEG[:D]

Håper den lille spiren allerede trives der inne[;)]
 
Lykke til BigBee!! Ja, det er noe med den spenningen, sant? Og jeg vet lissom ikke hva som er verst: å få negativ test, eller å få tante Rød... Derfor har jeg bestemt meg for å vente med testing til over helgen! Er i dag en uke over IKM... åh... det blir en spennende helg vi går i møte!

Krysser fingre for oss! [;)]
 
Krysser fingrene for at du har en liten spire i magen som koser seg og vokser seg stor.
Liker ikke å gratulere på forhånd, men tvi tvi.
Håper at du også har en liten spire Lille Sol og at alt er bra med deg også.
Spenningen er det værste.
Klem
 
Tvi tvi! Håper dere er gravide også[;)] 10 lange dager til jeg kan teste...
 
Jepp, nå tror jeg den innpåslitne tanta kommer på besøk. Litt spotting i dag, tror ikke det blir nødvendig med noen test.
Men får se lyst på det. Gubben og jeg får en ny aktiv måned.. Det er jo litt moro det og.
Klem BigBee
 
Back
Topp