SÅ TRIST...

tuzza

Betatt av forumet
SKULLE BARE TA EN VANLIG RØNKEN BILDE AV BENET TIL MIN HUND MINDY. DA HUN IKKE HAR KLART Å GÅ PÅ DEN.. FIKK EN VELDIG DÅRLIG NYHET AV LEGEN. HUNDEN MIN HADDE FÅTT KREFT SOM HADDE SPRED SEG I HELE KROPPEN PÅ VELDIG KORT TID.. MIN HUND HADDE DET VELDIG VONDT OG HUN MENTE AT DET BESTE FOR HENNE VAR AT HUN KUNNE KOMME TIL HUNDE RIKET... MEG OG MIN MANN HAR I HELE DAG PRATET OM HVA SOM VAR BEST FOR HENNE.. SÅ FOR AT HUN SKAL SLIPPE Å HA DET SÅ VONDT. ER HUN NÅ I HIMMELRIKET. DET VAR SÅ VONDT Å VÆRE DER TIL SISTE SLUTT.. ER HELT KNEKT.. MIN HUN BLE 12 ÅR. HUN HAR HATT ET GODT LIV. SÅN MÅ VI TENKE...... VILLE BARE DELE DETTE HER MED DERE....... TAKK FOR AT DERE VILLE LESE DETTE..

uff er trist å miste en hund, de blir liksom som et familie medlem....

*sender over en trøsteklem*

huff.....hun har det nok bedre nå, enn å gå rundt å ha det vondt.
føler me dere.

Uff så fælt! Vet hvordan det er å miste dyr, det er en grusom følelse! Føler med deg og mannen din nå..[:(]

trist å høre! Føler med deg! Klem

uff så trist[:(] det er det værste av alt...

Så leit for dere ,men bra at dere tok den riktige avgjørelsen.Viser at dere er ansvarsfulle hundeeiere. Broren min måtte ta den ene hunden sin for noen uker siden, bikkja var gammel og svært skrøpelig(17 år) Vi savner ham ennå... Han hadde liksom alltid vært der. jaja,livets gang..

Uff, det er så trist, vi har akkurat mistet ene katten vår, så jeg føler med deg[:(]
De blir jo en del av familien de også[:)]

så trist, føler med deg. Det er trist å måtte skilles fra dyrene sine...[:(]

Huff.....det er så utrolig grusomt[:(] Vi måtte gjøre det samme med hunden vår for ca fem år siden...Så en stor klem fra meg

uff... det er alltid trist å måtte ta en sånn avgjørelse. de blir jo som familie de også....... du får trøste deg med at han har det bedre nå.
trøste klem

Huff[:(]ahhh[:(]såå trist!![:(][:(] Begynner å grine jeg, sitter å ser på hunden min og tenker på at det kunne vært min[:(][:(] Syns dere var sterke og tok en riktig avgjørelse!! Ikke lett, men man må tenke på hundens beste. KJempe trist!!!

ORIGINAL: alena

trist å høre! Føler med deg! Klem

Signerer

Nei så ille, er grusomt når slike ting skjer [:(]
Men det var nok bedre enn at hun skulle gå rundt å ha det vondt.

Huffda.. Nå kom tårene her.. Den har det hvertfall bra nå da..

Huff det var kjempetrist![:(]

Back
Topp