jeg og sinnsykt trøtt hele tiden, startet litt smått når jeg var 4 uker på vei, men er verre nå.Har liksom ikke energi i hele tatt, og våkner og føler meg sliten selvom jeg har sovet mange timer..Slitsomme greier.skal liksom i utdrikningslag neste lørdag da, og hørte at forloveren tenkte at det skulle starte 08.00 om morran, og jeg bor to timer unna, dvs stå opp klokka fem.. haha.. bare ler av tanken jeg kommer til å sovne klokka tolv på formiddagen, har ikke lyst til å fortelle om graviditeten enda heller, men får vel vurdere det. klarer hvertfall ikke å holde ut lenge hvis jeg må opp fem om morran og kjøre langt, pluss sikkert masse som skjer hele dagen,kvelden til langt på natt.. også skal jeg konfirmasjon dagen etterpå, skal droppe kirken da, så skal ikke møte opp før fem, men ser med en del gru på den helga[;)]Er forresten ikke vært kvalm de to siste dagene, har vært kvalm i ca 3 uker, men trodde at kvalmen skulle sitte litt lenger, jeg er 7+6 uker på vei,ca;)Noen som har det sånn??Hehe, jeg klager ikke, men fra å gå å være kvalm seriøst døgnet rundt til å plutselig ikke til å være det lenger er en litt merkelig følelse.. Oj skrev en masse her nå[:)]