SÅ TRØTT!!!

NJWK

Blir kjent med forumet
Noen som sliter med vanvittig trøtthet? I dag har jeg mer eller mindre sovet i 20 timer, først nå har jeg klar å reise meg opp! Har vært trøtt i tidligere svangerskap også, men ikke som dette..

Jepp.. KUnne sovet døgnet rundt. Kanskje du har litt lave jernlagre i tillegg.. 

jeg er like trøtt:S 

Skikkelig trøtt her også! Sist ble det bedre etter ca. 12 uker, så håper det blir det nå også[:)]

har merket trettheten veldig de siste to dagene[&o]

Jeg er vanvittig trøtt jeg også [:'(]
Sov tre timers middagshvile både i dag og i går, men er like trøtt. Blir godt med helg, så får jeg hvilt ut[;)]
Kunne sikkert sovet 20 timer i døgnet jeg og, men det er jo litt vanskelig å kombinere med jobb da, hehe. Satser på at trøttheten gir seg om en fem ukers tid[;)]

Og det værste er at jeg til vanlig trenger minimum åtte timers søvn om natta for å fungere..nå er jeg jo helt zombie, hehe! Skal bli meg et liv når det kommer smått i huset som holder sirkus om natta!!![:D]

Trøtt ja det skal jeg si dere er så trøtt hele dagen, kjenner meg selv ikke igjen føler meg skikkelig lat og treg[:'(] men men det går vel over snart[:D]

Jeg kjenner meg helt igjen. Siste tre dager har jeg bare blitt trøttere og trøttere. Lurer på hvordan det skal gå på jobb på mandag om dette ikke bedrer seg!! Vil bare sove hele tiden, og er helt slapp og sliten.... Ikke engang 6 uker på vei enda.... Skal snart legge meg nå... Kl. ti en fredagskveld! :D

Sykt trøtt selv.. Hadde stått opp i går,
skulle faktisk til legen å ta noen prøver får
å finne ut om man var gravid,
TROR dere ikke jeg klarte å SOVNE på
sofaen å våknet når jeg skulle ha time.

Klarte bare ikke å få øynene opp jeg.
[:)]

jeg og sinnsykt trøtt hele tiden, startet litt smått når jeg var 4 uker på vei, men er verre nå.Har liksom ikke energi i hele tatt, og våkner og føler meg sliten selvom jeg har sovet mange timer..Slitsomme greier.skal liksom i utdrikningslag neste lørdag da, og hørte at forloveren tenkte at det skulle starte 08.00 om morran, og jeg bor to timer unna, dvs stå opp klokka fem.. haha.. bare ler av tanken jeg kommer til å sovne klokka tolv på formiddagen, har ikke lyst til å fortelle om graviditeten enda heller, men får vel vurdere det. klarer hvertfall ikke å holde ut lenge hvis jeg må opp fem om morran og kjøre langt, pluss sikkert masse som skjer hele dagen,kvelden til langt på natt.. også skal jeg konfirmasjon dagen etterpå, skal droppe kirken da, så skal ikke møte opp før fem, men ser med en del gru på den helga[;)]Er forresten ikke vært kvalm de to siste dagene, har vært kvalm i ca 3 uker, men trodde at kvalmen skulle sitte litt lenger, jeg er 7+6 uker på vei,ca;)Noen som har det sånn??Hehe, jeg klager ikke, men fra å gå å være kvalm seriøst døgnet rundt til å plutselig ikke til å være det lenger er en litt merkelig følelse.. Oj skrev en masse her nå[:)]

ORIGINAL: a1989

Trøtt ja det skal jeg si dere er så trøtt hele dagen, kjenner meg selv ikke igjen føler meg skikkelig lat og treg[:'(] men men det går vel over snart[:D]

heisann=)
jeg har vært sinnsykt trøtt,det var sånn jeg reagert på at det var noe på gang også...har sovet siden 5 i går til rundt 8 i morrest..it no problem me å sove et døgn..
å dette er mitt første svangerskap=)

Jeg har sovet 12-14 timer i døgnet den siste uka.. Skulle ønske jeg kunne drukket masse kaffe, men det er visst ikke så lurt det [:-] Ikke har jeg lyst på mat heller...

Tror jeg trygt kan signere her ja.. er så sinnsykt trøtt... våkner etter en natts søvn på vel 12 timer, er våken en eller to timer, og køyer igjen for mangen timer til.. og når jeg våkner da så er jeg heller ikke nok utvilt. Man blir jo litt redusert når man er så trøtt at man ligger å vurdere i en time eller to om man skal gidde å stå opp... men som regel så får jeg fnatt av å¨ligge for lenge, så da står jeg opp..

Trøtt ja. Klarer å la være å sove på dagen, men legger meg kl 21 ca og er skikkelig giddesløs resten av dagen[8D]

Off, ja, er MINST like trøtt denne gangen som sist, helt umenneskelig!! Godt jeg ikke er alene så jeg kan sove innimellom, ellers hadde det vært synd på lillemann!!

jeg er nødt til å sove ca.2 timer hver dag etter at jeg kommer hjem fra jobb. i helgene er det litt bedre for da er jeg ikke fullt så trett heldigvis!! Har heldigvis en jobb der jeg har fri hver helg

Back
Topp