SÅ stolt av meg selv !! *skryte*

titta81

Glad i forumet
Mannen min kommer hjem i morgen, da har han vært borte på
jobb i 14 dager. Den dagen han reiste, så kuttet jeg ut ALT av godteri og spiser kun til jeg er passe mett og ofte. Har ikk trent, for det har jeg ikke hatt tid til.. Martine jenta mi har fått vannkopper, og hun er nr. 4 i rekka, så jeg har hatt litt å gjøre for å si det sånn...[8D]
MEN... Poenget mitt er, at iløpet av de 13 dagene han har vært borte, så har jeg gått ned hele 3,5 kg !!! [:D][:D][:D] Og det raser av meg her [:D][:D] (Det trengs.. [8D]) Så nå håper jeg bare at jeg klarer å holde meg unna den elendige sjokoladen også etter at han kommer hjem.. Han liker å kose seg litt med potetgull og sjokolade på kvelden. Han legger aldri på seg, tror jeg får alle kg han spiser.. [8|][8D]

Vil gjerne begynne å trene litt også, så da lurer jeg på: Hva er dette 30 dagers greien for noe?? [8|]
Såg spennende ut [:D] !!

Ååååå så flink du har vært a!![:)]  Skulle ønske jeg hadde den viljestyrken der...... 

Trodde ikke jeg kom til å klare det, men du må bare gå inn for det!! [;)] Har du lyst på noe så spis en banan [:D] Jeg har spist mange av de i det siste !! selv om jeg faktisk ikke liker de.. [8D] Men blir vant til slutt !! [:D]

SÅ flink du er!!
Vi spiser selv bare godt i helgene nå! Men ser ut som jeg må trimme litt skal jeg gå ned!

Jeg begynte på 30 day shred igår! idag klarer jeg nesten ikke gå.. hoho!!
men tror det er meget effektivt!!!

Man skal altså trene 20 min hver dag i 30 dager, og da skal man visst gå ned no himla.. hehe!

3 nivåer.. 10 dager på nivå 1, 10 på nivå 2, og 10 på nivå 3! ;)

Lurer på om jeg skal gå å få trimme dagens trim nå..

SÅ flink du er!!
Vi spiser selv bare godt i helgene nå! Men ser ut som jeg må trimme litt skal jeg gå ned!

Jeg begynte på 30 day shred igår! idag klarer jeg nesten ikke gå.. hoho!!
men tror det er meget effektivt!!!

Man skal altså trene 20 min hver dag i 30 dager, og da skal man visst gå ned no himla.. hehe!

3 nivåer.. 10 dager på nivå 1, 10 på nivå 2, og 10 på nivå 3! ;)

Lurer på om jeg skal gå å få trimme dagens trim nå..

Men jeg ser dere snakker om en video..?? Hva går det ut på? Bestiller du ned på nettet? [:D]

jepp! er denne

http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Search.html?searchstring=30+day+shred&searchtype=allproducts&searchsource=0

men jeg lasta den ned på piratebay.org !! :)

Flink!!
Man får det til om man bare vil! All grunn til å skryte og være stolt

Taaakk !! [:D][:D][:D] Er utrolig kjekt å se at det fungerer det en holder på med [;)] !!

jepp! er denne

http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Search.html?searchstring=30+day+shred&searchtype=allproducts&searchsource=0

men jeg lasta den ned på piratebay.org !! :)

Tusen takk!!! [:D][:D][:D][:D]

Da er videon bestilt !! [:D][:D][:D]

Flink du er!![:D]
Godt jobbet[;)]

så flink du er! motiverende å lese [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Barbro74

Ååååå så flink du har vært a!![:)]  Skulle ønske jeg hadde den viljestyrken der...... 

[:D]

kjempeflimk du er, håper viljestyrken holder :)

Så utrolig flink du er!!!
Var skikkelig flink en ukes tid jeg også, men så hadde jeg bursdag...
Ulempen med å ha bursdag rundt påske, er at man får påskeegg full av sjokolade i bursdaggave
Så har det seg sånn at etter at jeg begynte å amme, så har jeg et ubeskrivelig sjokoladesuuuug!
POkker ass. Skal bli flink etter påske.

Angående 30 days shred, jeg fikk betennelse i akillisen etter 5 dagers trening[&:]
Har nesten ikke kunnet gå på 14 dager. Først nå begynner det å bli bedre etter en uke på Voltaren!
Hadde jo ikke trent skikkelig på 11 mnd!
Vrikket ikke foten, den ble rett og slett overbelasta
Så et godt tips er gode sko og varme opp litt ekstra før du starter, for det er veldig dårlig oppvarming i filmen.

Lykke til [:)]

Tusen takk for tipset!! [;)] Har jo ikke trent på en god stund selv så det er sikkert lurt!! Gleder meg til videon har kommet i posten!! Har gått ned 14 kg nå totalt siden fødselen, og har som mål og gå ned 10 kg til [:D] Håper jeg klarer det og at motivasjonen ikke forsvinner!!

Huff, jeg skjønner problemet med sjokolade som gave, og i det store og hele denne elendlige påsken som byr på fristelser[&:]
Skal spise middag hos svigers idag og der er det alltid kaker til dessert... Passer meg veldig dårlig!! Og på søndag er det dåp med masse kaker og for ikke å snakke om alle restene.. [&:] så det blir nok ikke noe voldsomt til nedgang neste uken.. så lenge jeg ikke legger på meg igjen så er jeg fornøyd, så får jeg heller pese på litt ekstra når alle restene er spist opp [;)] he he [:D]

Back
Topp