SÅ sliten!

Hønemor1989

Blir kjent med forumet
Påskekyllingene 2020
våkna opp sliten idag. Var på trening med PT, men tok det rolig da hun bet jeg er gravid. Etter det var jeg helt utslitt. Gjorde noe på hjemmekontor, men langt ifra alt jeg burde. Kasta inn håndkledet, la meg på sofaen, sov 2 timer, og føler meg nå enda helt utslitt... og skal på jobb kl 17 i en krevende jobb...

Tips? Sykemeldt er ikke et alternativ

Uff! Eneste tipset jeg kan tenke på, som funker for meg, er å bruke et par timer ute i litt kjølig luft. Også bruker jeg forsåvidt en sånn lyslampe hver morgen nå på høsten når det begynner å bli dårlig med dagslys. Håper det bedrer seg for deg!

Sov når du kan, ro ned tempo i hverdagen, kutt planer som ikke er absolutt nødvendig og tilbring litt tid ute hver dag :)

Selv om sykemelding ikke er et alternativ, kan du ta deg en sykedag? Så du får slappet av og ladet batteriene

Ville i hvert fall droppet trening med PT. Jeg hadde store planer om å trene som normalt, men har måttet roe ned betraktelig.

Så leit at du tenker at sykemelding er uaktuelt. Er det noe du bør og må
Gjøre nå så er det å ta hensyn til deg, kroppen din og den lille. Og om kroppen skriker fordi den er sliten, burde du ikke da respektere den? :) eventuelt ta en sykedag som nevnes over, for å roe ned

Nettopp startet i ny jobb, og har ikke samvittighet til sykemelding, men blir jo dobbelt opp med inntrykk fra ny jobb og gravid. Men dagene varierer heldigvis noe. Har flyttet inn i sofaen etter jobb iallfall

Jeg forstår det godt, men la oss sette det på spissen, hva om du går på veggen pga samvittigheten skal styre eller får en psykisk knekk? Det er uvant men viktig. Ta vare på deg, hode og kroppen din.

Back
Topp