SÅ nervøs!

Sillemille11

Andre møte med forumet
Heisann,

må bare lufte litt jeg! Har hatt en litt kronglete historikk og skal inn på riksen på tidlig ultralyd/ svar på duotest i morra. Samboeren min skal møte meg i oslo da han er der på jobb denne uka, og nå sitter jeg her og vet ikke helt om jeg skal le eller gråte. Huff, så fryktelig nervøs!!
Var gravid to ganger i fjor, kom til uke 19 første gang og uke 13 siste gang, og begge gangene var det uforenelig med liv- så klarer ikke helt å tro at dette går bra (selv om jeg har en god magefølelse) æææææ!

Sånn, luftet :) Hvis noen har vært i samme situasjon og har noen solskinnshistorier, så fortell gjerne :)

Har ikke vært i lignende situasjon, men krysser fingrene og ønsker deg all lykke til i morgen! :) Tipper at magefølelsen din har rett jeg! ;)

Hei. Jeg skjønner at du er nervøs med tanke på at du har mistet to ganger og spesielt såpass mange uker på vei. Har ingen erfaringer selv å dele, men jeg kjenner ei som mistet i uke 19 i fjor sommer da barnet dessverre ikke var forenelig med liv. Nå venter hun barn om to uker og alt har vært vell hele veien. De har fått spesiell oppfølging denne gangen og det har vært betryggende for dem, men bekymring er vanskelig å unngå etter slike erfaringer.
Ønsker deg masse lykke til i morgen og stol på den gode magefølelsen din :-) Dere fortjener virkelig en solskinnshistorie nå ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har ingen historie jeg heller, men ville bare så gjerne ønske deg lykke til, og håper virkelig at alt er bra denne gangen :-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Krysser alle fingre. Lykke til og bra dere får godt med oppfølging ♥♡♥

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Lykke til i dag :) Håper alt står bra til!! <3

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Har en good følelse når du forteller dette :) så ønsker deg masse lykke til, å håper virkelig du kommer tilbake med gode nyheter :)

Desember 2014

Bruker App

Skjønner at du er kjempenervøs!! Sist jeg var gravid fikk vi beskjed om store misdannelser på oul og vi avsluttet svangerskapet når jeg var 20 uker. Denne gangen har jeg vært kjempenervøs og har vel ikke helt klart å senke skuldrene ennå. Men jeg var på ul når jeg var litt over 12 uker, og da så alt kjempefint ut! Skal tilbake igjen om 2 uker. Ønsker deg masse lykke til i dag, og håper og tror at alt er i orden!!

Ønsker deg lykke til i dag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til! <3 krysser fingrene for at alt er bra med lille :)

Lykke til, krysser fingrene ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke vært i samme situasjon.. men krysser fingrene for deg :) Lykke til!

Hvordan gikk det?

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp