SÅ MORRO

KARI A

Flørter med forumet
NÅ ER DET SÅ MYE SOM SKJER NEDE  I MAGEN!! NÅ KAN MAN KJENNE OG SE AT BABYEN SPARKER. DEILIG DEILIG DEILIG

Jaaa nå beynner det virkelig å skje ting for fullt inne i magen ja..oi oi, her en kveld skvatt jeg skikkelig. Aldri kjent et så hardt spark, og blir sikkert mer..hihi. Og magen den vokser og vokser, folk i klassen har begynt å kommentere det nå, og spør om å få ta på. Litt koselig da. Husker første gangen noen utenfor familie og venner kommenterte det. Da var jeg på en beibibutikk, og butikkdama spurte om jeg hadde med meg blindpassasjer. Jeg så meg litt rundt, før jeg skjønte hva hun mente..aha..hehe.[:D]

ja!! er utrolig artig når en virkelig kjenner at det er noen der!! Har kjøpt meg babylytter så kan høre det meste babyen driver med, pluss hjertet oxo!! Kjempe morro!!![:D][:D][:D]

Hvor får man kjøpt sånt utstyr da?

ORIGINAL: Gunni

Hvor får man kjøpt sånt utstyr da?

Jeg fant min på www.finn.no.....     350kr.. Er Hvert pengene!! Er kjempegøy og ligge å høre på den lille

Det må jeg se om jeg finner... *løper*

Ja, jeg kjenner han masse! Det er så koselig!

Enig!! No kjenner sambo det også godt!! Kjempekjekt!! [:D]

Jeg kjenner sparkene kjempegodt selv, men samober kjenner det ikke enda... gleder meg til magen vokser litt mer, og han også får kjenne på vidunderet :-) Irriterende, for magen min ser bare feit ut, så det er ingen som ser det enda... alle blir overrasket når jeg sier det, og ihvertfall når jeg sier at jeg er halvveis om noen dager! Håper magen vokser mye nå de neste ukene :-P

Back
Topp