SÅ lei så lei!

~silly~

Elsker forumet
Huff må bare få ned tankene mine på "papiret"

Er så lei nå, har sitti inne hele uka og kjedet meg til døde[:o] Men ikke orker jeg å gå tur for det må jeg gjøre ALENE og ikke vil jeg gjøre noe annet heller for igjen jeg må gjøre det ALENE[&o]

Jeg er så lei av å være DEN eneste i vennegjengen som har et barn, og ingen jeg kan snakke med/trille med osv[&o] Eneste jeg kjenner som har barn er dere på BV, og uten dere hadde jeg vært heeelt alene.

Huff.. Vil bare passe inn, få et nettverk osv, men virker ikke som noen er interesert i å ha et nettverk med meg. Virker som folk utnytter meg når det er noe dem trenger (venner f.eks) som har det fælt eller krangler med noen henger rundt døra mi 24/7 og jeg er her, sliter meg ut for dem og tenker på dem hele tia, men når ting ordner seg ja hvor er dem da? Hvem deler de gleden med da? Ikke vet jeg for jeg hører ikke ET piiiiiiiip!

Jeg blir så såret og får følelsen GANG PÅ GANG at jeg ikke er bra nok for noen[&o] At jeg er teit og at det ikke er noen som viiiirkelig vil være venn meed meg og være sammen med meg.
Alle sier dette ikke stemmer, men hvorfor har det seg sånn at når jeg ikke har tatt kontakt med noen på 1 uke så har ikke det kommet en mld engang på tlf min?

Ååå jeg vil bare ha en jeg kan gå tur med, spise lunsj med, snakke uetydelig jentetull med[&o]

Jeg var alltid populær i vennegjengen før og var alltis på farta, men nå har det litt stille her ja![&o][:o]

Nå jobber samo overtod oogså, så jeg sitter her nok engang ALENE[:(]

Kanskje du skulle prøve å oppsøke et nytt miljø. Vet ikke hvor du bor, men menge steder finnes det åpen barnehag/park, et sted hvor man kan gå med barna på dagen, møte andre småbarnsforeldre og finne nye venner som er i samme situasjon som en selv. En må selv være tilstede å passe barna, men får mye kontakt med andre[:D]. Andre alternativer er f.eks. småbarnsgrupper hos helsesøster eller i den lokale menigheten.
Du er nok bare en av mange som opplever at venner prioriterer de som er i samme situasjon som de selv, så kanskje skal du gjøre det samme!? Hvis det ikke finnes noen tilbud der du bor så kanskje du skal starte noe eller be helsesøster/menigheten ta tak i saken. Spør i kommunen eller menigheten om å få låne et lokale til småbarnskafe f.eks. en gang i uka. Gå ut i avisen, informer jordmor og helsesøster om tiltaket og be dem "spre ryktet". Det trenger ikke være avansert, alle kan ta med litt mat og drikke selv, eller dere kan steke vafler eller noe slikt. Er sikker på at flere ville komme, mange trenger et slikt møtested/miljø[:D].

LYKKE TIL[;)]

ORIGINAL: ¤Fant¤

Huff da.. sånt noe er ikke noe gøy.

Er veldig ensom selv. Er den enste som har fått barn. De fleste flyttet til oslo og har det kjempe gøy.

Hvor bor du da?
Jeg vil leke med deg jeg!

ååå så kos[:)] jeg or i oslo da[&o]

hei silly!!!! skjønner følelsen din godt. jeg har det litt på samme måte. bor nå på hjemstedet til min mann hvor jeg ikke trives noe særlig. jeg er stort sett alene nesten bestandig. har ikke klart å få meg noen  skikkelige venninder her enda har noen som jeg treffer i9 ny og ne men det er veldig enveis kontakt. deter kun når de passer dem at de vil treffes derfor er jeg sluttet å spørre for syns det er ekkelt. så da sitter jeg her alene hele dagene. jeg er hjemmeværende for øyeblikket. å det er i hvertfall kjedelig. så det blir lange dager. nå ser det ut som om at det er slikm ute av syne ute av sinn med mine gamle venner der jeg kommer fra. der er ikke en meldign eller tlf fra dem da må jeg ta kontakt selv. å det  kan jo være litt trasig å bestandig være den som tar kontakt. så tor meg jeg veit åssn du har det.

heisann...hvor i oslo bor du da?![:)]

Back
Topp