SÅ klar!!!

lillemor2012

Elsker forumet
Himmel å hav,nå plopper det ut babyer over alt rundt meg og jeg er SÅ KLAR til å føde selv,etter søndag er hun hjertlig velkommen:-) Men jeg kjenner overhodet ikke litt murring,lite kynnere og i det hele tatt.Hus vask,trappeløping,datter som holder meg aktiv.Det neste får bli skogstur:-p flere som ikke kjenner/har noe modning?

Ingen tegn til baby her heller - og godt er det :p Er bare kommet til uke 32, så vil at hun skal holde seg inne vertfall til uke 37 :)

Har kjent bittelitt. Men er jo bare 35 uker så det haster ikke helt ennå. Om et par uker så ;)

Hehe, ikke lett å ville noe å så innmari og samtidig ha så lite kontroll selv! Her er det hvertfall ikke tegn til noe! Men er kun 34+3 da!

Jeg har så mye murringer og kramper :( jeg lider så mye om dagen! Nesten ikke til å holde ut! Men veit ikke hva jeg skal tro, for har aldri gjort dette før :(

Er også veldig klar for å føde nå. Er blitt veeldig tungt.
Har en del sammentrekninger og murring om natta og iløpet av dagen. Så håper det skjer noe snart. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Helt enig! Er små lei av å være gravid og kvalm. Synes det er upraktisk med den store kulen på magen, selvom det stor sett er koselig. Men nå vil jeg bli ferdig og komme igang med alt man har venta på de siste 7 mnd. 6 uker igjen, er jo ikke lange tiden og har masse som står igjen.

Har akkurat flytta til større leilighet og lillegutt sitt rom er fortiden lager for ting som eies av de vi leier av. Alt blir hentet til helgen så går jo akkurat, men klør i hele kroppen etter å få barnerommet i stand. Det skal bli så koselig!!

Flytte tar på, selvom mannen har tatt hele flytteprosessen selv så skal alt pakkes ut og på plass. Har fått mye mer kynnere enn før og begynner å bli såå klar for å få ut lille og være ferdig som gravid...

Guri, nei, jeg er ikke klar!! Får holde seg inne hele januar i hvert fall. Må ordne en del og forberede meg mentalt. :p

hihi ser at noen er klare noen ikke her hos meg føler meg ikke klar har ikke alt på stell enda med utstyr å rommet til lille jenta er ikke ferdig enda selv om ho skal sove på samme rom som oss den første stunden :)
er nu bare 33 + 4 men det er nu på ul termin men jeg føler at lille jenta kansje kommer tidligere enn det for min mensen termin er 9 februar så trur ho kommer nærmere da og det hadde vært perfekt :P
har ikke fått så stor mage så plages ikke så mye med det men bekkensmerter er det litt værre med men vi er nu bare en månedskifte unna februar og det er jo ikke så lenge til :D

Her var det delte meninger ja:-) murring her og der har jeg også,men noe må man regne med på slutten.Ikke tegn til at hun vil ut i det hele tatt.Utfloden er til og med blitt mindre av :-p ddjjjeeeesss!!! 35 fullgåte uker på søndag,kom,kom:-)

Jeg føler meg klar for å føde nå. Er i uke 35 i morgen, så er ikke så langt enda. Men jeg lengter etter å holde lille-jenta i armene mine og bli kjent med henne på en ny måte. Har hele tiden sagt at etter nyttår er det greit at hun kommer. Håper ikke jeg må gå over.

Så klar for å få tilbake kroppen min nå!!! Er så lei, vondt her og der, blitt dårlig og er sengeliggende... MEN jeg vil helst han skal vente til februar, er da jeg er innstilt på han skal komme;)

Føler meg temmelig klar selv nå :) Kan godt komme en gang i neste uke for da har jeg nådd 37 uker :D Men jeg går HELT SIKKERT over tiden som med de andre to :p Modningsakupunktur neste torsdag :D Fikk det i forrige svangerskap og da åpnet jeg meg til 4-5 cm. Og rier hver dag men likevel gikk det 6 dager før han kom...:)

Her var det delte meninger ja:-) murring her og der har jeg også,men noe må man regne med på slutten.Ikke tegn til at hun vil ut i det hele tatt.Utfloden er til og med blitt mindre av :-p ddjjjeeeesss!!! 35 fullgåte uker på søndag,kom,kom:-)
Tror ikke du har lyst å få baby i uke 35? Jeg fikk uke 35 sist og etter 2 uker på nyfødtintensiven grein jeg meg hjem og sondemata gutten min selv. Er ikke noe gøy og få prematur baby :-)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Tror ikke du har lyst å få baby i uke 35? Jeg fikk uke 35 sist og etter 2 uker på nyfødtintensiven grein jeg meg hjem og sondemata gutten min selv. Er ikke noe gøy og få prematur baby :)

Jeg er bombe sikker på å gå overtid så er ikke redd for det ;-) men ønsker at hun kommer før jo

Tror ikke du har lyst å få baby i uke 35? Jeg fikk uke 35 sist og etter 2 uker på nyfødtintensiven grein jeg meg hjem og sondemata gutten min selv. Er ikke noe gøy og få prematur baby :-)

Er jo forskjellig for alle baby. Ei vennine fekk i 35+3 og var på sjukehuset ei veke. Fekk pupp og alt, la på seg som han skulle osv.
Bror min kom tre veker for tidleg (KS) fordi han var for "lat" til å pusta ordentleg og låg i kuvøse i tre veker og sjukehuset i 6(?) veker.
Ein veit aldri og ting kan skje uansett kva veke dei kjem i - ein av grunnane til eg tykkjer det er skummelt å få barn...

Min pode ble født i uke 36 og var 3320g. Helt ferdig og drakk som han skulle, bare ikke fra puppen. (Flaske) og så måtte han i lys da, men det kan de måtte risikere selv om ikke de er premature.

Jeg er bombe sikker på å gå overtid så er ikke redd for det ;-) men ønsker at hun kommer før jo
Ja jeg misforstod sikkert, trodde du ønsket at babyen skulle bli født i uke 35 :-) jeg er også fysisk klar for at baby kommer, men håper hun holder seg inne til etter uke 37 :-)

Okt 09 & feb 14 <3

Er jo forskjellig for alle baby. Ei vennine fekk i 35+3 og var på sjukehuset ei veke. Fekk pupp og alt, la på seg som han skulle osv.
Bror min kom tre veker for tidleg (KS) fordi han var for "lat" til å pusta ordentleg og låg i kuvøse i tre veker og sjukehuset i 6(?) veker.
Ein veit aldri og ting kan skje uansett kva veke dei kjem i - ein av grunnane til eg tykkjer det er skummelt å få barn...
Sa ikke at alle babyer var sånn, jeg trodde hun ønska seg prematur baby.
Var så mange som sa til meg at jeg var så heldig som fikk prematur baby for da fikk jeg ha baby lengre og han var så liten og søt som prematur osv. Jeg unner ingen å få prematurt barn, selv om det som regel går godt er det tøft mens det står på. Er redd for å få prematur denne gang også..

Okt 09 & feb 14 <3

Back
Topp