*PreggyBeggy*
PreggyBeggy
Har vært 100 % sykemeldt siden midten av august. Har vært ekstremt sliten, trøtt og utmattet. Føltes ut som hele kroppen streiket
Legen min har full forståelse siden dette er barn nr. 4. Han skrev til og med at en kunne forvente sykmelding frem til permisjonsstart i et vedlegg til NAV. Har hatt to dialogmøter med arbeidsgiver at det ikke er aktuelt med tilrettelegging. Snakket med henne senest i forrige uke og foryalte henne om vond bekkenløsning/låsning og at jeg nok ble sykemeldt frem til permisjon. Da sa hun at det hadde hun skjønt fn stund. Så i dag fikk jeg brev fra NAV om at legen måtte skrive utfyllende info om diagnose fordi arbeidsgiver hadde skrevet at det VAR mulig med tilrettelegging. Hun hadde også blitt kontaktet sv NAV og da hadde hun tydeligvis nevnt flere tilretteleggingsmuligheter. Dette er overhodet ikke det vi snakket om og jeg føler at jeg blir stilt i et dårlig lys av henne....jeg kan overhode ikke jobbe og vet ikke hvordan jeg skal løse dette. Er redd jeg misser retten til sykepenger....