SÅ forbaska irriterende!!!

Vicimama

Flørter med forumet
Ja da er det allerede 3 stk som har kommentert eller spurt om jeg er gravid siste ukene! 
Jeg er ikke tynn men heller ikke overvektig. Sånn midt i mellom så har jeg jo litt ekstra på magen fra før etter 1 mann. Men har følt meg veeeldig oppblåst og synes selv det ser ut som jeg er i 4 mnd! Men så irriterende at folk må legge merke til det, for jeg har ikke sagt noe til noen enda. Arg... fram med enda større gensere!!! Gleder meg til det kommer en skikkelig god rund mage ;-)

Andre som har fått spørsmål eller har unormalt stor mage for å kun være 2 mnd +/- på vei??

haha, DET er sykt! =) hihi..

Nei, jeg er ganske lubben, så er nok ingen som tørr å spørre meg før om hundre uker! :P

jeg skjønner ikke at folk tørr å spørre om sånt jeg! det er jo veldig sårende viss en ikke var gravid, uansett hvordan en ser ut. sånt må en være 100% tenker jeg. men kanskje du har vist noen hormoner som du ikke har tenkt over

gleder meg og til mage! så vi får vente i spenning!

Haha, må bare fortelle noe!! 

Var på en båt engang.. Sto i matkøen for å kjøpe sveela! :P

ihvertfall; Det kom en gutt på ca 12 år bort til meg og spurte; Har du baby i magen?

(hadde en datter på rundt 1 år da)

Jeg svarte; nei jeg er bare tjukk! 

HAHA, ubetalelig det blikket jeg fikk tilbake av både han og bestemoren! 

Live2Learn skrev:
Haha, må bare fortelle noe!! 

Var på en båt engang.. Sto i matkøen for å kjøpe sveela! :P

ihvertfall; Det kom en gutt på ca 12 år bort til meg og spurte; Har du baby i magen?

(hadde en datter på rundt 1 år da)

Jeg svarte; nei jeg er bare tjukk! 

HAHA, ubetalelig det blikket jeg fikk tilbake av både han og bestemoren! 

Hehe morsomt at du svarte det :-) Selv om du sikkert ikke synes det var like morsomt. Men det er som andre skriver, skjønner ikke at folk spør når det ikke er veldig obvious liksom...

Live2Learn skrev:
haha, DET er sykt! =) hihi..

Nei, jeg er ganske lubben, så er nok ingen som tørr å spørre meg før om hundre uker! :P

Du er ikke alene med den

Back
Topp