SÅÅ UGGEN....

Annic73

Gift med forumet
Ett klage brev fra stakkars mæ [;)]

Så e æ igang igjæn... Kvalm, sulten, svimmel...
Går konstant å bække mæ... tåle itj nokka fortia [:(]
Tåle itj å dusj, for æ klare itj dampen og såpelukt....
Tåle itj at samboer'n bruke såpe og deo som lukte...
Har katta som også har så "hæli" eim [:'(]....
Ongan stakkar går på tåhæv og syns synd på mæ som e så "syk"
Æ BLIR GAL SNART...
Hvis æ itj spise blir æ kvalm... så æ spise,men da går æ jo konstant å e mætt
 så æ blir jo kvalm av det å...
Tenke helt syke tanka om ka som e lætt å spy opp... spise frukt og knekkebrød utom middagen...og drikk masse! 
Vil helst sov og sov for da kjenne æ itj nå til kvalmen... Føle mæ som et murmeldyr...
Går også å føle mæ så tufs, prøver å fikse mæ før æ drar på jobb, men e plutselig avhengig av å ha med meg toalettmappa for å fikse meg på nytt, å på nytt gjennom hele dagen... Sminken vil itj sitt og håret bare faller sammen...
Magen føles hoven og opplåst... Buksan stramme og føles ubehagelig...

Vet at dette bare e for en periode men det føles som en evighet...
Hadde det sånn med de to første også... men det har blitt litt verre hver gang...

Måtte bare få ut litt frustrasjon, blir så deppa når formen e sånn som no...

Kjenner meg VELDIG igjen! - På ALLE punkter! Har det veldig slitsomt om dagen. Godt vi forstår hverandre!! Ikke så lett for gutta å sette seg inn i vår situasjon...

Det virker som om vi har det temmelig likt, Suki.
Jeg er heller ikke skikkelig kvalm, bare litt småukken immimellom.
Men trøttheten... [:'(] Den er fæl. Vil bare sove, sove og sove. Er skikkelig tiltaksløs når jeg kommer hjem på ettermiddagene.

Men jeg trener fortsatt. Er så "heldig" at jeg er instruktør, så jeg har ikke noe valg - jeg MÅ trene jeg, enten jeg har gidd eller ikke. Har trappet litt ned, riktignok - og kommer til å trappe enda mere ned etterhvert. Men enn så lenge kjenner jeg at jeg får energi når jeg trener - det er bare et utrolig ork å komme seg opp av sofaen og dra dit.

Du kan trene magen når du er gravid, men etterhvert vil det bli vanskeligere - når magen vokser og skyver musklene til side.
Yoga og pilates er veldig fin trening for gravide, men dersom du er usikker om du kan/burde gjøre øvelsene er det bare å snakke med intruktøren, så kan du kanskje få noen tips eller noen modifiserte øvelser.

Når det gjelder løping vil det bli tyngre etterhvert, og man burde være mer forsiktig. Jeg har allerede kuttet ut trening som inneholder veldig mye hopp. Styrketrening er også bra, bare du passer på å ikke løfte for mye og for tungt.

Lytt til kroppens signaler og stopp hvis du føler ubehag eller smerter - ikke press deg.
Og kanskje du burde ta en prat med en treningsveileder der du trener? De skal ha peilig på sånt. Eventuelt lege/jordmor.

Back
Topp