SÅÅÅ KVALM!!

BelleventerNr3

Glad i forumet
Var ganske kvalm da eg gikk med  minien også. Og ser ut til at eg blir slått ned denne gangen også!!
I dag har eg vært på kurs, og eg var kvalm hele tiden! Vi hadde mange pauser, og eg gikk og småspiste på alt eg kom over, det stod et stort fat med frukt der som eg forsynte meg relativt grovt fra!
Til lunsj fikk vi snitter, og eg spiste 2, og kunne klart å spist minst 2 til..
Kvalmen roer seg når eg spiser, men 30-60 minutt etter eg har spist så blir eg kvalm igjen!

Noen som har noe tips mot kvalme??

Jeg har hatt det sånn i over 3 uker nå. Heldigvis er det på vei til å bli bedre.
Jeg må spise hver gang jeg kjenner entydning til kvalme. Kneipbrød m. servelat, ost eller leverpostei. Ikke veldig spennende men klarer i perioder å holde det i sjakk. Er evig lei av kneip men det hjelper hvertfall. 

eg kommer til å bli trillrund om eg skal spise så mye som eg har lyst til for å holde det litt i sjakk!!
Men tror eg skal ta litt innkjøp av epler! For det kjente eg hjalp litt på kurset i dag! Slike grønne sure epler!!

Grønne epler har jeg kjøpt også!;) Håper på å holde kvalmen i sjakk, så jeg funker på jobben...

Spiser kanskje hver 3.time så håper ikke det gir de store utslagene på vekta;)

Heldig du som kan spise grønne epler!!  Her får jeg halsbrann av alt som er syrlig :S

CasiopeiA skrev:
Spiser kanskje hver 3.time så håper ikke det gir de store utslagene på vekta;)

Heldig du som kan spise grønne epler!!  Her får jeg halsbrann av alt som er syrlig :S

Uff! Det hørtes ikke kjekt ut!!
Du får spise love hearts da! Det skal hjelpe mot halsbrann :)

Back
Topp