SÅÅÅÅ VONDT

Tinan

Glad i forumet
Huff, nå har jeg så vondt nedentil at det er pyton.. Trodde ikke det var så normalt å ha så vondt. Men er det pga At livmora strekker seg å vokser???  Har ingen tegn til blødning eller no. Skal på ul til fredag er veldig spen tpå det. Men burde jeg uroe meg pga smertene? Fikk også bekreftet på forrige ul 14 juni. aT Jeg har fått en cyste på høyre siden. Hadde det sist når jeg tok utskrapning. Å den tok de uansett pga smertene den var sååå vond at jeg ikke klarte å gå nesten. Kan cysten påvirke livmora på et vis med smerter??

Ble litt lang denne og mange spørsmål. Beklager det, men kjenner jeg er litt urolig..[:o]

Jeg vet ikke om de kan påvirke svangerskape eller noe,
men jeg har også smerter iblandt, det tøyer og strekker +
at det føles som om jeg har gangsperre på begge sidene
av magen =/ Men alt er vell bra så lenge man ikke blør ?

Aner ikke, du skal ikke spørre når du er hos legen neste gang! Håper det gir seg snart, ikke noe kjekt å gå rundt med smerter

Gyn sa at det var ikke tegn til noen Sa eller MA På ul. Plommesekken å alt var der. Så jeg håper bare at lille nurket bare virkelig driver å snekrer seg plass der inne, at det er det som gjør at jeg har så vondt. Nei ingen tegn til noen form av blod. tror det innimellom, Men da er det bare utflod...

Cysten kan gi deg sterke smerter! Har ei venninne som hadde det! Men det er helt ufarlig..

God bedring snuppa!!!

uff., vet ikke.. men sender over en klem og håper smerten gir seg

Prøv å ikke tenk såmye på det. "Vokse" smerter kan komme nå og da.

ORIGINAL: *Emma08*

Ja du sier noe Hoppla. Jeg ligger nå i sengen å meker at kroppen slapper heelt av, Da dabber det av litt. Merker det kommer fort hvi jeg har vært i mye aktivitet å hvis ejg bevisst tenker innemellom at jeg er gravid. 

kan være voksesmerter.. Jeg hadde også veldig vondt for 2-3 uke siden. Det var så vondt at jeg måtte ta paracet for å sove om natta, det varte i 3 dager før det gikk over. 1 uke senere var jeg på UL og alt var i orden. Håper at smerten gir seg sender deg en god bedring klem

ORIGINAL: *Emma08*

Nevnte du dette når du fikk time til UL? Er det UL på sykehuset eller privat.?

Tror kanskje jeg ville ha tatt en tlf og hørt...Ikke for å skremme, men kan hende cysten holder på å sprekke eller at den også vokser i takt med livmoren...Greit å få sjekket den ut igjen og ganske så fort...

Hvor sitter den?

Er det VELDIG vondt? Værre enn mens smerter?

Fikk selv også veldig vondt i magen rundt 7+5 og det var jo også da jeg ble litt mer begymret for blødningen min etc...Så ville ha tatt en tlf just in case...

Ikke for å skremme...Forklarer i en roooolig og fin stemme[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Tror kanskje jeg ville ha tatt en tlf og hørt...Ikke for å skremme, men kan hende cysten holder på å sprekke eller at den også vokser i takt med livmoren...Greit å få sjekket den ut igjen og ganske så fort...

Hvor sitter den?

Fikk selv også veldig vondt i magen rundt 7+5 og det var jo også da jeg ble litt mer begymret for blødningen min etc...Så ville ha tatt en tlf just in case...

Den sitter ved Høyre egstokk. Hun sjekket den sist, men sa at ikke noe å uroe seg for. Men de skulle holde et øye med den. Har ikke sååå inntense smerter i dag. Har bare ligget hjemme å slappet av. Da går det helt fint. Skal på ul til fredag så venter med å ringe. 2 dager til klarer jeg å holde ut..

forrige svangerskap tror ejg den sprakk da kom det MASSE Tynt tynt blod i do når jeg tisset, å mamma kom å så på det, å sa at det er en cyste. Så da husker ejg at jeg fikk ENDA Mere vondt. Håper dette går over, men tenkte å spørre litt ekstra på fredag da..

ORIGINAL: Tinan

ORIGINAL: *MaCa*

Hvor sitter den?

Den sitter ved Høyre egstokk. Hun sjekket den sist, men sa at ikke noe å uroe seg for. Men de skulle holde et øye med den. Har ikke sååå inntense smerter i dag. Har bare ligget hjemme å slappet av. Da går det helt fint. Skal på ul til fredag så venter med å ringe. 2 dager til klarer jeg å holde ut..

forrige svangerskap tror ejg den sprakk da kom det MASSE Tynt tynt blod i do når jeg tisset, å mamma kom å så på det, å sa at det er en cyste. Så da husker ejg at jeg fikk ENDA Mere vondt. Håper dette går over, men tenkte å spørre litt ekstra på fredag da..

Uff...Hørtes ikke godt ut nei...[&o]

Du får bare ta det med ro og tilbringe de to neste dagene på sofaen...[:)]

Back
Topp