SÅÅÅÅ SINT!

Synne75

Betatt av forumet
Da jeg fikk vite at det var en liten gutt inni magen min denne gangen var lykken stor. Har ei jente fra før, så det var jo ekstra moro! Har hatt et favorittnavn lenge så det ble en selvfølge at det skulle lille gullet hete....Min svigerinne venter også en gutt. For en stund siden lurte hun på om vi hadde bestemt oss for hva den lille skulle hete, jeg var litt skeptisk til å si det for hun har snappet navn fra en annen svigerinne av meg før, men tenkte at det kan da ikke gå ann å gjøre det to ganger....Derfor sa jeg hva vi hadde i tankene og presiserte at DET NAVNET ER OPPTATT!!!!!!!!!! Jeg spurte også hva de hadde bestemt seg for, men de visste ikke. Skulle vente til babyen var ute, det har hun sakt helt til siste stund. Så kom gutten....Jeg var nyskjerrig og lurte på hva han skulle hete...De hadde ikke bestemt seg helt enda, men trodde det kanskje ble AKKURAT DET NAVNET VI SKULLE HA!!!!!
Er det mulig sier jeg bare????? Jeg ble både sint, skuffet og lei meg....Sa til henne at det var det vi hadde bestemt oss for for lenge siden, og at jeg visste at det var hun klar over. Jeg har jo sakt det rett til henne!!!! [:@] Arrrgh, jeg syns det er så vanvittig dårlig gjort og respektløst.....

Sånn....det var deilig å få ut....Takk for at du tok deg tid til å lese....

kjipt ja!
Eg sa ikkje navnet eg til ei veninnne som skulle ha..selv om ho skulle ha etter oss! vi var ca 4 stk her som fikk mnd etter kvarandre,eg var nr 3,men heldigvis vart det to gutar og to jenter...
neste gang må du sei ett anna navn enn det doke har tenkt![:D] sjå om de velger det!!

Alltid godt å få ut litt damp.

Svigerinnen din og broren din må jo være fullstendig fantasiløse. Det er jo lite du kan gjøre hvis de bestemmer seg for det navnet, så enten får dere finne et annet navn eller bruke det samme dere også.

...må si jeg ble målløs nå.
Er det virkelig mulig? Trodde ikke det jeg altså.
Virker helt tåpelig, spør du meg. Å gjøre sånne ting bevisst....
Hvordn kan det forklares? Vilikke være rask å dømme en person som ikke er her, men må innrømme at dette sliter jeg med å finne en "unnskylding" for.
Det er jo gjort bevisst!

skjønner godt at du blir sint,dårlig gjort!!!
Kan jeg spørre hva navnet var?
ble nysgjerrig!

Dumme dama[:'(]
Hun må være svært usikker på seg selv, som må få deg til å finne på navn til barnet sitt.
Hev deg over det, selv om det er vanskelig.
Men har de bestemt seg for navet, eller?
Har de tatt det i bruk? Hvis ikke kan du jo bearbeide henne litt.
Si at du vet om forrige gang hun gjorde akkurat dert samme, og at du pressiserte at hun IKKE måtte ta ditt guttenavn....

fY FA.. Så frekk. Jeg hadde blitt flyforbannet og jeg ville virkelig latt hele familien få vite det. Fy f... jeg får lyst til å banne hele tiden pga den dama
[:@][:@][:@] For en bitch!

for en møkka kjærring... kall opp gutten din for det du har bestemt å drit i hun teite dama.

Skikkelig lavmaal!!! Har nettopp begynnt aa tenke paa navn selv... Ikke lett det der! Kan skjonne at en blir forbanna naar noen andre (spes i familien) snapper det!!![:@]

herregud seie berre eg!!![:@]
Du har lov å ver sint ja!!

Hva hadde hun og si til sitt forsvar da?

Er det virkelig mulig å være så frekke??? Kjenner at jeg er glad for at min svigerinne har fått de ungene ho skal ha..

Da vi fikk Michael ,ville jeg at han skulle hete Augustin som mellomnavn,kalles opp etter min bror[:D] Da fikk min svigerinne helt hetta,og sa at hun aldri ville tilgi meg det,hennes barn skulle hete Augustin!(Hun var ikke gravid engang....) Greit for meg...[:@] Michael fikk Sverre som mellomnavn, og et år etter at han var født fikk broder`n sin lille Augustin. Mye surr med disse navnegreiene....[:)]

Hadde ikke giddi å sagt noe jeg, siden de har gjort det før!
De må jo har dårlig fantasi, som ikke greier å finne på navn selv!
Uansett hadde jeg tatt det navnet hvis jeg var deg! Drit i henne!
Har dere bestemt dere for navn, er det ikke lett å komme på noe annet man liker.
Får bare leve med at det er to like navn da!! Er jo ikke værre enn det!!!!!!

Fy!! Eg hadde blitt så sinna!!!

Aaaargh [:@][:@][:@]

Fy søren. Det var slemt og repektløst av ho. For et dass. Hadde gitt ho en på trynet tror jeg. Klem

Hei alle sammen!

tusen takk for mange svar. Det var litt godt å se at det var fler som reagerte som meg [;)] Var litt redd for at jeg overreagerte litt. Heldigvis har jeg roa meg litt ned nå, vet ikke helt om de fortsatt skal ha navnet, men det er sånn at jeg nesten har lyst til å ta det navnet uansett...Men det er jo litt kjedelig når man er i så nær familie da...En ting er ihvertfall sikkert å det er at jeg ALDRI skal gjøre en sånn feil igjen. Dette har jeg virkelig lært av....

Heldigvis så har nesten alle i familien visst om hva vi har tenkt på så det er mange reaksjoer ute å går....

http://img247.imageshack.us/my.php?image=magen3326qz.png

Skjønner deg sinnsykt godt!hadde blitt forbanna selv hvis eventuelt vennina mi hadde "stjålet"navnet jeg skulle kalle ungen min......

Back
Topp