Da jeg fikk vite at det var en liten gutt inni magen min denne gangen var lykken stor. Har ei jente fra før, så det var jo ekstra moro! Har hatt et favorittnavn lenge så det ble en selvfølge at det skulle lille gullet hete....Min svigerinne venter også en gutt. For en stund siden lurte hun på om vi hadde bestemt oss for hva den lille skulle hete, jeg var litt skeptisk til å si det for hun har snappet navn fra en annen svigerinne av meg før, men tenkte at det kan da ikke gå ann å gjøre det to ganger....Derfor sa jeg hva vi hadde i tankene og presiserte at DET NAVNET ER OPPTATT!!!!!!!!!! Jeg spurte også hva de hadde bestemt seg for, men de visste ikke. Skulle vente til babyen var ute, det har hun sakt helt til siste stund. Så kom gutten....Jeg var nyskjerrig og lurte på hva han skulle hete...De hadde ikke bestemt seg helt enda, men trodde det kanskje ble AKKURAT DET NAVNET VI SKULLE HA!!!!!
Er det mulig sier jeg bare????? Jeg ble både sint, skuffet og lei meg....Sa til henne at det var det vi hadde bestemt oss for for lenge siden, og at jeg visste at det var hun klar over. Jeg har jo sakt det rett til henne!!!! [:@] Arrrgh, jeg syns det er så vanvittig dårlig gjort og respektløst.....
Sånn....det var deilig å få ut....Takk for at du tok deg tid til å lese....
Er det mulig sier jeg bare????? Jeg ble både sint, skuffet og lei meg....Sa til henne at det var det vi hadde bestemt oss for for lenge siden, og at jeg visste at det var hun klar over. Jeg har jo sakt det rett til henne!!!! [:@] Arrrgh, jeg syns det er så vanvittig dårlig gjort og respektløst.....
Sånn....det var deilig å få ut....Takk for at du tok deg tid til å lese....