SÅÅÅÅÅÅÅÅ sulten

VilSåGjerne

Forumet er livet
samboer e ute på vift i haugesund,eg orket ikke å være med. så han har vært på tattoo sjappe no for å se om de kunne fikse en tatovering han har på armen... så skulle han kjøpe mat etterpå....men han e jo sååååååååååå treig og eg e såååååååååååå sulten.....

formen kommer seg litt no,er mye bedre nå enn i dag tidlig,men kjenner smertene ennå. så kanskje vi tar oss en kjøre tur litt seinere så eg kommer meg ut litt herfra..... men mat først[:D]

så e eg så spent på disse eggene mine, nesten lyst til å ringe å høre kossen det går med de[:)] kan jo liksom være barna mine det der[:D]

åsså tenker eg så masse på babytuttaen vår,håper hun snart kommer innpå her igjen

ORIGINAL: VilSåGjerne

samboer e ute på vift i haugesund,eg orket ikke å være med. så han har vært på tattoo sjappe no for å se om de kunne fikse en tatovering han har på armen... så skulle han kjøpe mat etterpå....men han e jo sååååååååååå treig og eg e såååååååååååå sulten.....

formen kommer seg litt no,er mye bedre nå enn i dag tidlig,men kjenner smertene ennå. så kanskje vi tar oss en kjøre tur litt seinere så eg kommer meg ut litt herfra..... men mat først[:D]

så e eg så spent på disse eggene mine, nesten lyst til å ringe å høre kossen det går med de[:)] kan jo liksom være barna mine det der[:D]

åsså tenker eg så masse på babytuttaen vår,håper hun snart kommer innpå her igjen

tuuuuuusen takk.
er så surt å ikke ha nett...off.er skuffa over hotellet da.hih
her og er jeg mye bedre enn jeg har vært..igår sleit jeg litt.men blødde en del, så er sikkert derfor jeg er sår også. idag er jeg støl og øm, kjenner det godt...så vi har tatt livet med ro..skal rusle en tur i byn seinere å ut spise,men thats it!
takk for at dere tenker på meg da..blir jo helt rørt[:)]
tenker på dere å...føler meg så hjelpesløs uten BV....det er ikke bra.hehe. men dere gidder høre på alt gnålet mitt om dette hihi.

Sulten, det er jeg og. Sitter å venter på at han skal komme hjem fra jobb. [:)]
Maten er ferdig, og det lukter så godt. Indisk tandoori. Nam, nam.
Håper din kommer med litt mat til deg snart.

Så får du masse lykke til imorra. Krysser alt jeg har. Tvi, tvi...

vi har spist no,og eg e mett helt opp i lungene[:'(][:D] skal kvile middag no,så får vi ta å finne på noe etterpå[:D]

Back
Topp