~ Ryvita prøver igjen, 3dje og siste ~

5+4

C6D6A48B-281D-4B23-BCB5-9641BA34B56A.jpeg


Var så sikker på at jeg skulle på 3+ i dag, men neida.. :( Men prøver å ikke bli bekymra :rolleyes: Vurderer bittelitt å kjøpe en digital til om noen dager, men må tenke litt på det :p
 
Jeg fikk 2-3 5+3 tror jeg, skikkelig nedtur :shifty: Men jeg orka ikke bruke penger på enda en digital :wacky:
Ja, det var litt nedtur gitt.. :wtf: Spesielt siden jeg var så sikker på å få 3+ siden jeg venta så lenge med å ta den :rolleyes: Men tviler på jeg gidder å bruke penger på en ny jeg også :p Den sto å blinka ultrasvakt 3+ mens timeglasset jobba, men den endte opp på 2-3 tilslutt. Så det er sikkert ikke så mye omoggjøre :rolleyes:
 
5+4

Vis vedlegget 320866

Var så sikker på at jeg skulle på 3+ i dag, men neida.. :( Men prøver å ikke bli bekymra :rolleyes: Vurderer bittelitt å kjøpe en digital til om noen dager, men må tenke litt på det :p
Se heller på strekene inni
De er lunefulle de ukesindikatorene
 
Se heller på strekene inni
De er lunefulle de ukesindikatorene
Ja, det kunne jeg kanskje gjort, men jeg har ingen å sammenligne med, så det hadde sikkert ikke sagt meg så mye? Men jeg har uansett kasta den allerede, fant ut at det ikke var noe å spare på :p
 
Ja, det kunne jeg kanskje gjort, men jeg har ingen å sammenligne med, så det hadde sikkert ikke sagt meg så mye? Men jeg har uansett kasta den allerede, fant ut at det ikke var noe å spare på :p
Flink du er da
Mine lå på lur leeenge.
Ligger bilder på nett å sammenligne med og her på forumet
 
6+2

Fant en strimmeltest i går, så den tok jeg i dag bare for gøy. Fin og sterk strek :joyful:

1B1633EF-7C86-443B-8991-6295C32B9CFD.jpeg


Tenker å ringe senter for fostermedisin en av dagene nå, å høre hvordan det blir med oppfølging i disse coronatider.. :rolleyes: Egentlig skal jeg ta blodprøver i uke 9 + evt TUL, også TUL i uke 12, håper jo på at den oppfølgingen går som planlagt..
 
7+1

Ringte sykehuset for å få satt opp time til blodprøver og tidlig ultralyd, hun i tlf måtte snakke med legen også skulle hun sende meg et brev med time. Fikk digitalt brev i dag om at jeg var satt opp til ultralyd 4.juni! Det er jo alt for sent, da er jeg jo i uke 17 eller noe sånnt. Det må jo være feil?! Sto i brevet at det står flere detaljer i innkallelsesbrevet, så regner med det kommer et brev i posten også. Venter på det før jeg ringer å hører, men det må jo være en feil...:arghh:
 
Back
Topp