~ Ryvita prøver igjen, 3dje og siste ~

12 dpo

Dagens tester, den rosa er tidligtest og den blå er vanlig.

F08A422F-8F3C-4327-B5C1-6279DE322361.jpeg


Testrekka av tidligtester

39BF6083-28F3-485E-ADF4-D600D9DFF907.jpeg


Tipper kanskje digital vil slå ut nå?

Viste mannen gårdagens test, han syns streken var alt for svak til å kunne kalles positiv, men hva vet vel han om disse testene :hilarious: Han må bok ha det svart på hvitt med en digital for å tro helt på det :rolleyes:
 
Gratulerer :joyful:
Digital slår garantert ut på!!:woot: Jeg hadde mye svakere strek enn deg 12 dpo nå med siste, og da slo digital ut på formiddagen.;)
 
70A33912-89C2-46DC-8E74-D03C43F423A9.jpeg


:Heartred:Heartred

Da var det virkelig, sånn helt på ekte :joyful: Så nå tror til og med mannen på det også :hilarious:

Jeg blir brått litt sånn, «hva er det vi har begitt oss ut på, nå igjen?», men er mest glad selvfølgelig. Åsså krysser vi fingrene for at vi har brukt opp uflaksen vår, og at alt dette går bra. Får ekstra oppfølging fra sykehuset, tror det var blodprøver i uke 9 ca, og TUL i ca uke 11-12? Må ringe å høre etterhvert, men venter noen uker med det kjenner jeg.
 
Vis vedlegget 320223

:Heartred:Heartred

Da var det virkelig, sånn helt på ekte :joyful: Så nå tror til og med mannen på det også :hilarious:

Jeg blir brått litt sånn, «hva er det vi har begitt oss ut på, nå igjen?», men er mest glad selvfølgelig. Åsså krysser vi fingrene for at vi har brukt opp uflaksen vår, og at alt dette går bra. Får ekstra oppfølging fra sykehuset, tror det var blodprøver i uke 9 ca, og TUL i ca uke 11-12? Må ringe å høre etterhvert, men venter noen uker med det kjenner jeg.

Gratulerer :talk017
 
Vis vedlegget 320223

:Heartred:Heartred

Da var det virkelig, sånn helt på ekte :joyful: Så nå tror til og med mannen på det også :hilarious:

Jeg blir brått litt sånn, «hva er det vi har begitt oss ut på, nå igjen?», men er mest glad selvfølgelig. Åsså krysser vi fingrene for at vi har brukt opp uflaksen vår, og at alt dette går bra. Får ekstra oppfølging fra sykehuset, tror det var blodprøver i uke 9 ca, og TUL i ca uke 11-12? Må ringe å høre etterhvert, men venter noen uker med det kjenner jeg.

Hahaha, sånn var mannen her også - han tok det ikke på alvor før jeg fikk testresultatet bekrefta digitalt :rolleyes::hilarious:
 
5+0

Mandag, ny uke, og ny svangerskapsuke :D Fortsatt ikke blødninger, kjenner det stikker og murrer nedi magen, og testene blir sterkere, heldigvis. Så enn så lenge er jeg iallefall gravid!
89876A87-F772-4B2A-A57D-4D8AB85FC4FB.jpeg
 
5+2 / 21 dpo

673D5C77-EEC4-4758-B9B4-163F4C1C08EA.jpeg


Fortsatt stigning :joyful: Skal slutte å teste snart altså, har bare noen få tester igjen nå :hilarious: Har en digital liggende, håper på å få 3+, så tar den på fredag tror jeg. Da er jeg 5+4. Leser mange har fått 3+ fra 5+1, så kan vel hende jeg hadde fått det i dag.. Men i de forrige graviditetene mine har jeg bare fått 2-3 på digital, husker ikke akkurat når jeg tok dem, men 5+4 må vel være innafor håper jeg :rolleyes:
 
Gratulerer med spire
 
Back
Topp