~ Ryvita prøver igjen, 3dje og siste ~

Så trist å høre Ryvita. Gi deg selv litt tid før du bestemmer deg. Jeg mistet i uke 16 i mai. Instinktet mitt sa at jeg ville bare prøve på nytt med en gang, mens mannen ikke var sikkert. Etter en måned var vi begge enige om at jo, vi ville prøve igjen. Nå er jeg gravid 11+4. Har vært i Sverige og tatt NIPT for å sjekke evt trisomier eller andre avvik. Får svar i løpet av uka. Hvis det er noe galt vil vi velge det samme som dere.
 
Åå så leit å høre! Ta godt vare på dere selv og bruk den tiden dere trenger på å bestemme dere for veien videre ❤️ Stor klem ❤️
 
Så trist å høre Ryvita. Gi deg selv litt tid før du bestemmer deg. Jeg mistet i uke 16 i mai. Instinktet mitt sa at jeg ville bare prøve på nytt med en gang, mens mannen ikke var sikkert. Etter en måned var vi begge enige om at jo, vi ville prøve igjen. Nå er jeg gravid 11+4. Har vært i Sverige og tatt NIPT for å sjekke evt trisomier eller andre avvik. Får svar i løpet av uka. Hvis det er noe galt vil vi velge det samme som dere.
Huff, så trist at du mistet :(:Heartred Vet du hvorfor du mistet? Og hvorfor til Sverige? Gratulerer med ny graviditet, håper at lille i magen er frisk :Heartred

Tror vi får oppfølging med TUL, blodprøver og evt morkakeprøve ved en eventuell ny graviditet siden vi har hatt et svangerskap med kromosomavvik.
 
Uff, så utrolig trist å lese......
Tøft valg å ta! Ta vare på hverandre, og lytt til kroppen❤
Det er et valg som er vanskelig å ta, og som dere ikke nødvendigvis må ta alkurat nå! Lykke til videre!
Tusen takk :Heartred
 
CD 2

Da var mensen tilbake, 5 uker etter aborten. Greit å ha den på plass igjen iallefall! Så gjenstår det bare å se hvordan syklusen blir, håper den hopper tilbake til regelmessig og stabil slik den stortsett alltid har vært.

Vingler fortsatt mye frem og tilbake ang prøving på nytt på nr 3. Har veldig lyst å være gravid igjen, og har lyst på baby. Men når ettermiddagen og hverdagen står på som mest, så har vi innimellom mer enn nok med det to små vi har :rolleyes: Men de blir jo større etterhvert de også! Og ser hvor mye glede de to har i hverandre, på godt og vondt, og tror jo at et tredje tilskudd hadde vært en fin bonus :)
 
CD 17 (?)

Nærmer det seg eggløsning tro?
Tror jeg er på sysklusdag 17, har spottet litt til og fra etter aborten og frem til for 17 dager siden, men for 17 dager siden blødde jeg i et par -tre dager slik jeg pleier når jeg har mensen. Så hvis det var mensen et jeg på CD 17 i dag.
AB5BD20F-A9BA-462E-9338-CC8A790830C7.jpeg


Kjenner ikke noe til el-smerter, men har litt el-slim. Kan el-testen være falsk positiv tro? :rolleyes: Litt rart om el-testen er så sterk uten at det er el på gang? Eller kan kroppen tulle etter aborten?
 
CD 18

Og der var el-smertene også på plass, så da tror jeg mer på el-testene. Tester i morgen også, før jeg slår fast at jeg er dpo.

Når det gjelder prøvingen er vi enige om å kjøre på. Som min samboer sa, vi vet begge at det kommer til å bli et barn til en eller annen gang, så hvorfor ikke bare få det med en gang :hilarious:
 
Pp1 - 6 dpo

Dagene sniker seg avgårde.. Akkurat ferdig med en heftig runde omgangssyke på minstemann og far i huset, jeg og jentungen slapp heldigvis unna :dead:

Det murrer godt nedi magen, og i korsryggen av alle ting :eek: Dagene fremover vil vise om det er mensmurringer eller om det er ei lita spire som graver seg ned :rolleyes:
 
PP 1 - 11/12 dpo

Blenda test i går, og mensmurringer i dag, tipper mensen er like rundt hjørnet :rolleyes:
 
Så trist å lese om babyen og kromosonavvikene. Moro at dere tenker sånn, at en baby kommer det uansett så kjør på. Vi tenker og at jøss hva har vi gjort med en datter og en hund og så kommer en baby inn i kaoset vårt, men det blir nok bedre om noen år, når de blir større. Merker jo godt ifra år til år og satser på de får mye glede av hverandre. Håper dere ikke må prøve lenge.♡
 
Så trist å lese om babyen og kromosonavvikene. Moro at dere tenker sånn, at en baby kommer det uansett så kjør på. Vi tenker og at jøss hva har vi gjort med en datter og en hund og så kommer en baby inn i kaoset vårt, men det blir nok bedre om noen år, når de blir større. Merker jo godt ifra år til år og satser på de får mye glede av hverandre. Håper dere ikke må prøve lenge.♡
Takk for det :Heartred

Det er jo fryktelig koselig med barn, og de vokser å blir store så alt for fort, så det hadde vært veldig hyggelig med en til, før de to andre blir alt for store :joyful: Det blir nok mye krangling og slit, men samtidig har de så mye glede av hverandre allerede :Heartred
 
PP 2 - 1dpo

Negativ el-test i gårkveld og i dag, så regner 1 dpo i dag. Aksjeinnlegg tirsdag og onsdag, og el torsdag, så håper det lå mange friske sædceller å ventet på egget :happy:
 
Det var lenge siden!

Vet ikke helt hvilken PP man skal si dette er, for vi har egentlig vært litt opp og ned ift prøvingen, og har gjort bare sånne halvhjertet og halvveis forsøk de siste mnd. Vi har ikke brukt prevensjon, men vi har ikke timet sex til eggløsning, selv om jeg vet at vi i noen mnd har hatt sex sånn at det har klaffet med eggløsning, uten at det har endt i graviditet.

Men denne mnd (og egentlig forrige også) har vi iallefall timet sexen litt opp i mot eggløsning, og jeg vet vi har truffet.

Denne mnd har vi hatt sex dagen før, samme dag, og dagen etter eggløsning. Er 2/3 dpo nå, så det blir spennende å kunne begynne å teste om ei ukes tid :joyful:
 
10 dpo

Svake streker som er blitt bittelitt sterkere på et døgn... Noe er på gang :eek:

E731A996-7A1C-4457-AD9D-9147CD862319.jpeg
C4D2C03F-115C-4859-9492-7DE23AB3FB91.jpeg
 
Back
Topp