~ Ryvita prøver igjen, 3dje og siste ~

Tusen takk :Heartred

Ja, enn å være så heldig! Kan ikke helt tro det..:eek:

Hvordan går det med deg? Er formen bra?
Når blir termin? :D Her går det bare bra! 12+0 idag og alt som det skulle på ul idag ❤️ Formen er stigende og det er en befrielse :rolleyes:
 
Når blir termin? :D Her går det bare bra! 12+0 idag og alt som det skulle på ul idag ❤️ Formen er stigende og det er en befrielse :rolleyes:

Det blir rundt 16.mars hvis alt går som det skal :happy: Så vi holder bursdagene innenfor en mnd :hilarious:

12 uker allerede, gratulerer :Heartred Så bra at alt går bra, det fortjener du! Når blir din termin da?
 
Det blir rundt 16.mars hvis alt går som det skal :happy: Så vi holder bursdagene innenfor en mnd :hilarious:

12 uker allerede, gratulerer :Heartred Så bra at alt går bra, det fortjener du! Når blir din termin da?
Så herlig! Hehe jaja dere får slå sammen familieselskapene da og spare dere mye tid der :hilarious:

Tusen takk ❤️ Termin er 18 januar :D
 
Har du testet noe mer? :)
Neei, rakk ikke/prioriterte det ikke i morges, tenkte å teste i kveld, men fant ut at jeg venter til i morgen sånn at testene jeg sammenligner er tatt på samme tidspunkt på dagen :hilarious: :rolleyes:

Men det stikker i puppene og murrer i magen, så det er tydelig at noe er på gang :D

Hvordan er formen din?
 
Pp1 - 13dpo

Ny test i dag, dagens øverst

6EAD0BFD-6322-4C64-BADA-A74C61F1ACBD.jpeg


Samt en digital ( fra 2013 :hilarious: ) på formiddagsurin

DCE298EC-A930-4D5F-96C9-8AC9601C330A.jpeg


Kan ikke helt tro at det gikk så fort denne gangen også :eek: Veldig glad for det altså! Bare å håpe at alt går bra nå da :)

Foreløpig termin er 16.mars :happy:
 
Da ble det ikke helt som vi hadde tenkt.. Tidlig ul viste kromosomavvik med alvorlig hjertefeil i uke 13, og vi valgte å avbryte svangerskapet. Fryktelig trist, men føles samtidig helt riktig for oss.

4 uker siden aborten nå, og jeg har endelig sluttet å blø. Så da er det store spørsmålet, skal vi kaste oss rett på en ny prøveperiode, skal vi vente litt, slik at minstemann blir litt større før en evt baby kommer, eller skal vi ta det som skjedde som et tegn på at vi ikke skal ha tre barn?
 
Da ble det ikke helt som vi hadde tenkt.. Tidlig ul viste kromosomavvik med alvorlig hjertefeil i uke 13, og vi valgte å avbryte svangerskapet. Fryktelig trist, men føles samtidig helt riktig for oss.

4 uker siden aborten nå, og jeg har endelig sluttet å blø. Så da er det store spørsmålet, skal vi kaste oss rett på en ny prøveperiode, skal vi vente litt, slik at minstemann blir litt større før en evt baby kommer, eller skal vi ta det som skjedde som et tegn på at vi ikke skal ha tre barn?

Uff, så utrolig trist å lese......
Tøft valg å ta! Ta vare på hverandre, og lytt til kroppen❤
Det er et valg som er vanskelig å ta, og som dere ikke nødvendigvis må ta alkurat nå! Lykke til videre!
 
Back
Topp