~ Ryvita prøver igjen, 3dje og siste ~

Pp1 - 1 DPO

El i går, tror jeg iallefall o_O Har fått så positive el-tester som jeg aldri har fått før, hadde i tillegg skikkelig el-smerter en halvtimes tid i går formiddag. Dagens test er fortsatt veldig sterk da, så sterk at hvis den hadde kommet en av de tidligere syklusene jeg har testet så hadde jeg sagt den var positiv. Men den er svakere enn gårdagens, så håper den er negativ og at jeg kan telle 1 dpo i dag :rolleyes:

F000CC07-C063-4A1C-8D5F-38E22D15B4BE.jpeg


Hadde sex både i gårkveld og kvelden før, så vi har truffet bra tror jeg. Så da er det bare å vente :)
 
PP 1 - 3 DPO

3dpo, og dagene flyr! Not.. Haha. Men, dagene går ganske fort da, er tilbake på jobb denne uka etter å ha hatt mammaperm og ulønnet perm, med unntak av 10 uker jobb når pappaen hadde pappaperm for over to mnd siden. Skal jobbe to uker nå, før det blir fire uker sommerferie :flower
Så sånnsett passer det greit å være i DPO-land disse to ukene, da går dagene litt fortere :)

Kjenner stikkinger og murringer, og har en del utflod.
 
Pp1 - 7 dpo

7 dpo, og ingen symptomer what so ever, bortsett fra litt tykkere utflod. :confused005

Test på mandag da kanskje, 9 dpo :rolleyes:
 
Pp1 - 9 dpo

9 dpo, syns jeg kan skimte en svaaaaak strek om jeg holder testen i rett vinkel og rett lys :hilarious: Men det er nok ingenting. Stirrer man lenge nok kommer det vel frem streker overalt til slutt o_O

F571E1C8-FF29-4074-9401-A904895BEFE1.jpeg
79A0F268-81DD-49DC-85DA-E15A65E97466.jpeg
 
Kan skimte en svak lyserosa-aktig strek jeg også. Blir spennende dager fremover. Krysser fingrene for en spire ❤️
 
Pp1 - 11 dpo

Har gått i ett hele dagen, jobb, husvask, besøk, legging. Men rakk en kveldstest før jobb!

7B241E9A-E5C9-4DB6-81DC-80C05738BFE0.jpeg


Og der er det strek :D

Ble ikke veldig overrasket, syntes jo jeg såvidt kunne skimte en strek 9dpo. Men har hatt mye tykk utflod etter el, det stikker en del nedi der, og i tillegg kom det litt lyserosa etter sex her om dagen, noe det gjorde det veldig ofte sist svangerskap.

Blir spennende å se om testene blir sterkere i dagene som kommer :rolleyes:
 
Wow, gratulerer! Enn å være så fruktbar da :eek:❤️
 
Back
Topp