Jeg har kun fortalt sjefen min at jeg er gravid. Ingen andre. Idag når jeg gikk av vakt kom sjefen etter meg og spurte meg om jeg hadde sagt det til folk?! Jeg sa jo til sjefen at han ikke måtte si noe til de andre, men så hadde han fått spørsmål om jeg var det... Jeg har jo ikke sagt det til flere, så da er det altså noen som har GJETTET seg til at jeg er gravid, og sagt det rundt omkring
Lurer på hvordan jeg skal gripe dette an egentlig. Skal jeg avkrefte det hvis noen spør, eller skal jeg være ærlig. Jeg vil jo ikke si det til noen føe etter 12 uker. Familie har jo ikke fått vite det engang...
TYPISK mine kollegaer
Dette var faktisk skikkelig irriterende! Om noen har gjettet det, så burde de jo ikke sagt det rundt omkring!
*Bruker BV app'en*
Lurer på hvordan jeg skal gripe dette an egentlig. Skal jeg avkrefte det hvis noen spør, eller skal jeg være ærlig. Jeg vil jo ikke si det til noen føe etter 12 uker. Familie har jo ikke fått vite det engang...
TYPISK mine kollegaer
Dette var faktisk skikkelig irriterende! Om noen har gjettet det, så burde de jo ikke sagt det rundt omkring!
*Bruker BV app'en*