Rykte på jobb!

Sulemu

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Jeg har kun fortalt sjefen min at jeg er gravid. Ingen andre. Idag når jeg gikk av vakt kom sjefen etter meg og spurte meg om jeg hadde sagt det til folk?! Jeg sa jo til sjefen at han ikke måtte si noe til de andre, men så hadde han fått spørsmål om jeg var det... Jeg har jo ikke sagt det til flere, så da er det altså noen som har GJETTET seg til at jeg er gravid, og sagt det rundt omkring :confused:
Lurer på hvordan jeg skal gripe dette an egentlig. Skal jeg avkrefte det hvis noen spør, eller skal jeg være ærlig. Jeg vil jo ikke si det til noen føe etter 12 uker. Familie har jo ikke fått vite det engang...

TYPISK mine kollegaer :mad:
Dette var faktisk skikkelig irriterende! Om noen har gjettet det, så burde de jo ikke sagt det rundt omkring!

*Bruker BV app'en*

Jeg ville kanskje ikke benektet det så langt som du er kommet. Men kanskje heller dra spørsmålet over på et annet tema eller bare overse spørsmålet når det kommer. ;)

Jeg hadde bare sagt "nei det er jeg ikke" dersom jeg ikke ville at folk skulle vite det! Irriterende at folk skal bry seg så mye. Det er klart man har lyst til å fortelle om graviditeten selv -når man er klar for det. Det burde folk virkelig respektere.

Hadde vel svart noe sånt som "fælt som folk går å snakker her da, merkelig at folk begynner å spre sånne rykter for det kommer ikke fra meg"

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Ei jeg jobber med gjettet det kun dager etter jeg fikk positiv test. MEGET oppmerksom dame. Hadde begynt å småspise mer, var så innmari sulten, kaffen smakte ikke og jeg er ikke verdens beste på å skjule ting heller så et par dager etter ho hadde begynt med noen kommentarer sa jeg det på avdelinga jeg jobber, resten av jobben fikk vite det når jeg blei sjukemeldt.. Jeg er så og si aldri sjuk så plutslig sjukemeldt, så de spurte og jeg sa ja bare :P
Jeg skulle også vente med å si det til jeg var lenger på vei.. Men jeg var vel kun 6 eller 7 uker når jeg sa det ;)

Back
Topp