Rykkende bevegelse i hode

A-40560318

Flørter med forumet
Nån så kan hjelpe meg å forstå. Lille på 11 måndet hadde et ekkelt fall mot borde for 3 dager siden (falle var på hjørnet av firkantig bord) ringte legevakt de sa alt var bra fikk ikke komme in uansett. Igår å idag har lille hat rykkede beveglese me hodet. Å idag har hun vært slapp å ikke spist særlig. Er dette normalt eller. Blit så bekjymret å redd
 
Nån så kan hjelpe meg å forstå. Lille på 11 måndet hadde et ekkelt fall mot borde for 3 dager siden (falle var på hjørnet av firkantig bord) ringte legevakt de sa alt var bra fikk ikke komme in uansett. Igår å idag har lille hat rykkede beveglese me hodet. Å idag har hun vært slapp å ikke spist særlig. Er dette normalt eller. Blit så bekjymret å redd
Stol på magefølelsen din! Dersom du tenker dette kan ha en sammenheng og at ungen ikke er seg selv, så drar du inn på legevakten. Det er bedre å dra en gang for mye, enn en gang for lite :)
 
Nån så kan hjelpe meg å forstå. Lille på 11 måndet hadde et ekkelt fall mot borde for 3 dager siden (falle var på hjørnet av firkantig bord) ringte legevakt de sa alt var bra fikk ikke komme in uansett. Igår å idag har lille hat rykkede beveglese me hodet. Å idag har hun vært slapp å ikke spist særlig. Er dette normalt eller. Blit så bekjymret å redd
Basert på det du forteller ville jeg definitivt oppsøkt lege og videre undersøkelser. Lykke til ♥️
 
Back
Topp