Ryggvondter, bekken på puregon og orgalutran noen??

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Er rett før uttak nå, men jeg har en del slitsomme vondter bak i ryggen ned mot halebeinet. Flere som har hatt dette?:anyone Er det hormonene som kan gjøre dette kanskje? Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg tenkt det var starten på en bekkenløsning, men det skal vel godt gjøres før man har hatt uttak!!:joyful::joyful::rolleyes:

Siden det er en del som har vokst der nede kan det gi ulike plager. Hadde en del vondt før mitt forrige uttak. Men en del av problematikken var også delvis forstoppelse som føle av alle medisinene. Vet ikke om det kan gjelde deg.

Takk for svar :) Nja, vært på do frem til de to siste dagene. Ryggvondtene blir bare verre hvertfall. I dag tar jeg på meg buksen og vrikker litt og mister pusten for det gjør så vondt... Håper det kommer seg etter uttak hvertfall:)

Da fikk jeg vite på sykehuset at mange fikk slike ryggvondter etter at satt ovirelle, så da var mysteriet løst. Ikke vondt nå hvertfall :D

Da fikk jeg vite på sykehuset at mange fikk slike ryggvondter etter at satt ovirelle, så da var mysteriet løst. Ikke vondt nå hvertfall :D
Godt å få svar!

Back
Topp