Ryggsmerter

Askepott

Andre møte med forumet
Hei...Har vært plaget med mye smerter i ryggen og fotern,det er slitsomt kommer nesten aldrig opp av senga eller sofan kjæresten min må nesten knekke meg opp...[:-]

Ja, da var den første januarmammaen i smerter.
Jeg føler med deg. Ryggen min holder foreløpig, men lysken er helt ødelagt. Tror ungen må ligge på en nerve. Om natta greier jeg nesten ikke flytte på meg.
Det begynne og bli tungt nå og de huslige sysslene tar lengre tid. Må ta en del pauser for ryggen blir vond av vasking og skrubbing.

Håper at ryggen din og bena blir bedre. Er ikke gøy og ha det slik.

Klem

Tusen takk for en koselig melding,det går bedre med ryggen min nå....Håper det går bra med deg og babyn....klem fra askepott[:D]

Hei igjen.

Ja, disse smertene er ikke koslige. Jeg sover så dårlig noen netter. Har heldigvis ikke mye vondt i ryggen, men beina vil lissom ikke sove. Og så er det den komiske opptreden når jeg skal på do. Har så vondt i et ben at jeg neste detter. Må sitte på sengekanten en stund. Har flyttet et skap som sto ved døra for jeg hadde en tendens til å gå på det. Hehehe....
Jeg husker fra forrige svangerskap at jeg sov dårlig om natta og nå har det så vidt begynt igjen og jeg gleder meg ikke til søvnløse netter.

Har du snakket med legen om ryggen da??? Kanskje du kan gå til kiropraktor eller noe sånt. Hvis du ikke gjør det allerede da.

Lykke til videre.
Klem

Jeg har også hatt vondt i ryggen en stund.. merka det ekstra nå når jeg plutselig har fått muligheten til å jobbe 100% dager..

Uff- ja,ja litt må vi jo igjennom for de herlige tassene som snart skal titte ut![;)]
Ikke alltid like gøy,men det kommer jo noe godt ut av det...
Selv har jeg en del plager med den ene siden av bekkenet![:'(]
Men,men- sjøl gjort,sjøl laga ingen grunn til å klaga...
Prøver å tenke positvit!!![:)]

Back
Topp