ryggsmerter

Tove81

Elsker forumet
Jeg har nå de to siste dagene vært så plaget men ryggen. Har vondt helt nederst i ryggen, nesten ved halebenet. Flere som er plaget av dette? Jeg håper at det gir seg snart, for det er mildt sagt slitsomt å jobbe sånn som det er nå.. Ikke vil jeg bli sykemeldt heller, for da kommer jeg til å gå på veggene hjemme! Trives på jobb og det er godt å komme meg ut! Så er det flere som er plaget med dette og er det noen tips hva man kan gjøre?

ORIGINAL: Tove81

Jeg har nå de to siste dagene vært så plaget men ryggen. Har vondt helt nederst i ryggen, nesten ved halebenet. Flere som er plaget av dette? Jeg håper at det gir seg snart, for det er mildt sagt slitsomt å jobbe sånn som det er nå.. Ikke vil jeg bli sykemeldt heller, for da kommer jeg til å gå på veggene hjemme! Trives på jobb og det er godt å komme meg ut! Så er det flere som er plaget med dette og er det noen tips hva man kan gjøre?

samme skjedde med meg..
legen mente det var trøtte muskler..
svigermor behandler (akupuntur) så jeg har det som nødløsning om det blir for ille. jeg jobber framdeles:)

også svgermor snakket med jordmor (som hun behandler) hun  kunne fortelle at det var helt normalt i og med at magen går opp ett nytt "nivå"

Jeg har det samme, men jeg sliter med bekkenløsning i tillegg, så kommer nok av det på meg.

Jepp, sliter med det samme her[&:] Særlig visst jeg går mye[:(] Kjenner bekkenløsningen også begynner å komme snikende nå...Stakkar oss[8D]

uff skal det fortsette sånn kommer det til å bli ett laaaaaangt svangerskap!! 

Back
Topp