Ryggsmerter

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Andre som plages av vondt i ryggen? Hva har ev. hjulpet? :) Jeg har siste uken fått skikkelig vondt i ryggen, kjennes over hele ryggen som det sitter dypt inni der. Var til massasje, men det hjalp ikke :/ Paracet hjelper ikke heller. Vurderer å prøve kiropraktor! Regner med det skyldes at magen/kroppen er så tung nå at ryggen er blitt litt overbelastet. Men håper det går seg litt til..
 
Er på hytta og var en kort tur på kjøpesenter i går. (Mye gåing) Når jeg skulle legge meg i går kveld strålte det med smerter i hele ryggen med pulsering i korsryggen. Trodde nesten jeg skulle dø! :eek: Har slitt med ryggen helt siden 2.trimester når magen kom, men har ikke penger nå til kiropraktor. :wtf: Så løsningen her er mannen som må gi meg grundig ryggmassasje! Skal nevnes at jeg hater massasje da jeg synes det gjør kjempe vondt! Men det lindrer og funker for korte perioder i hvertfall!
 
Jeg er veldig plaget med smerte i korsryggen og bekken. Det skyldes rett og slett økt belastning på dette området fordi jeg får så svai i ryggen når magen blir større. Jeg går ukentlig til kiropraktor. De to siste gangene har hun satt nåler i ryggen i tillegg - da har det blitt mye bedre og holdt en ukes tid før det veldig vondt igjen. Så jeg vil anbefale kiropraktor og nålebehandling :)
 
Anbefaler å gå til fysio/kiropraktor for å holde det i sjakk! Det gjør jeg selv, selvom jeg ikke har mye plager (kun av og til, helst når jeg har stått/gått mye). Dette er også bra for å forbygge senere i svangerskapet, samt evt plager etter fødsel.
 
Back
Topp