Ryggsmerter

Ibett

Flørter med forumet
Hei! Jeg har de siste dagene hatt vondt i ve. side av korsryggen. Plutselig er det akkurat som det smeller inni ryggen, veldig smertefullt. Er også veldig smertefullt og belaste ve. bein for å feks ta på meg bukse. Kan ikke strekke det ut for å få det bedre, så føler ikke det er muskulært. Noen som har erfaringer? Håper virkelig ikke det er noe begynnende bekkenplager! :(

Kan høres ut som bekkenløsning:( jeg får også vondt hvis jeg feks løfter et bein og kun belaster et bein, brå stikninger. Hadde det sist også, men startet senere.

Jeg syns det høres ut som prolaps men hør med en kiropraktor eller noe i den duren

Huff.. Håper ikke det er det! Hadde ingen bekkenplager sist gang, så håpet jeg slapp unna nå også. For høre med legen om det ikke gir seg. Har akkurat kommet hjem fra ferie med mye gåing og aktivitet, så håper det bare er det som gjør det :)

Kan høres ut som bekkenløsning:( jeg får også vondt hvis jeg feks løfter et bein og kun belaster et bein, brå stikninger. Hadde det sist også, men startet senere.

Hvordan utviklet det seg for deg? Ble det verre sist gang? :) er sånn du beskriver det jeg også har nå.

Hvordan utviklet det seg for deg? Ble det verre sist gang? :) er sånn du beskriver det jeg også har nå.

Utviklet seg ved at jeg ble veldig stiv hvis jeg hadde gått mye. Kjenner det ofte i lysken, værst i venstre. Smertene kom raskere mot slutten.
Jeg var langt i fra den som var hardes rammet men fikk den karakteristiske gangen.
Begynner å kjenne det nå (uke 16, fikk det nærmere uke 30 sist) så kommer til å be om henvisning til noen som er gode på bekkenløsning da legen min kommer tilbake. Gikk ikke til noen behandling sist og var tidvis plaget i 2 1/2 år etter sist fødsel. Denne gangen skal jeg søke hjelp.
Slet veldig med å sove på siden uten å måtte bruke pute mellom beina.

Kjenner meg igjen i symptomene, og hos meg er det definitivt bekkenløsning.
Begynte i uke 14 for min del. Går til behandling hos kiropraktor, hjelper for mitt vedkommede. I tillegg må jeg bli strengere med meg selv mtp hva jeg klarer og ikke klarer å gjøre fysisk.

Back
Topp