ryggsmerter

J87

Gift med forumet
Marslykke 2016
Junilykke2018
Flere med smerter i korsryggen?

Ja, får fortere vondt i ryggen, blir sliten i ryggen osv. Også har jeg en slags låsning ved siden av halebeinet, i hofta. Men nå har ferien vært en periode med litt for lite bevegelse, det retter seg nok når jeg kommer tilbake i vanlig rutine igjen :)

Ja.. :) Stort sett når vi har jobbet lenge i huset :) men også hvis jeg står oppreist lenge :)

Jeg har kroniske smerter der til vanlig, men det er blitt verre etter jeg ble gravid

JA!! Spesielt på kvelden!!
Hos meg og blir det veldig ille på kvelden, så vondt at jeg nesten ble litt bekymret istad. Brenner skikkelig på en måte. Hjelper å høre at det er sånn for flere! ♡

Hos meg og blir det veldig ille på kvelden, så vondt at jeg nesten ble litt bekymret istad. Brenner skikkelig på en måte. Hjelper å høre at det er sånn for flere! ♡
Ja, tror ikke det er noe farlig. Har også hørt at det til dels er på grunn av livmoren som strekker seg og det er litt trangt og presser mot korsryggen. Så er det for meg mest aktivitet sånn generelt på ettermiddag kveld. Så tar det helt med ro ;-)

Korsryggsmerter kan komme av bekken og bekkenløsning

Huff ja har kjent på det i noen uker nå. Hvis jeg styrer mye, så får jeg vondt og må bare sette meg. Og nå når vi driver og pakker til flytting så blir det ganske mye bøying og strekking, og da kommer det fort. Passer egentlig litt dårlig med flytting slik kroppen føles nå..

Jaa, litt akkurat der rumpa starter :p

Jeg har en liten prolaps i ryggen fra før så kjenner at nå er det konstant vondt. Kjennest ut som om halebeinet er på tur ut :p

Jeg har en del vondt ved mye aktivitet, gåing og ståing.
Fikk tips av legen om å gå turer i ulendt terreng, gjerne skog, da dette er bra trening for ryggen. Desverre har formen ellers vært litt for slapp til at jeg har fått testet dette ut, men håper formen bedrer seg i løpet av de neste ukene så man får testet det ut :)

Har fått mer og mer smerter i korsryggen de siste 3 ukene. Det sitter på venstre side, og mest nede (rett over rumpa). Det er ok på morgenen men blir verre og verre utover dagen. Og etter jobb kan jeg nesten ikke bevege meg. bare sofa :'( :'( har time hos lege neste uke, så håper det bare er en strekt muskel eller noe;-)

Får en del ryggsmerter etter en lang dag på arbeid eller vist jeg løfter noe med litt bøy i ryggen! :-/

Ja. Må tøye hver kveld.

Tøyer sånn som menn sitter med bein i kors... Ene hélen på det motsatte kneet...

Ja... har kontorjobb, så sitter hele dagen på jobb... får både vondt I korsrygg, bekken og mage mot slutten av dagen :-( men er jo snart halvveis ;-)

Back
Topp