Ryggsmerter

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Var på kontroll hos jordmor nå, men glemte og spørre henne.. Når jeg er på do, og ikke bare skal tisse, så får jeg noen intense ryggsmerter, klarer liksom ikke og trykke noe... Må bare sitte der i smerter til det kommer av seg selv. Noen som har opplevd noe lignende ? Jeg er ganske bekymret for dette iforhold til fødsel. Siden jeg ikke klarer og bruke pressemusklene i ryggen..
 
Hm, dette er ikke noe jeg føler andre ganger enn når jeg er på do. Så har ikke tenkt så mye på det egentlig :eek:
 
Hei! Har du vært hos legen, og fikk du noe svar?
Jeg har vært hos lege med samme spørsmål men hun ante ikke hva det kunne være, og konsulterte med annen lege som heller ikke visste hva det kunne være. Jeg ble satt på antibiotika i tilfelle det var urinveisinfeksjon som gav "rare og uvanlige symptomer" men det har ikke hjulpet.
 
Hei! Har du vært hos legen, og fikk du noe svar?
Jeg har vært hos lege med samme spørsmål men hun ante ikke hva det kunne være, og konsulterte med annen lege som heller ikke visste hva det kunne være. Jeg ble satt på antibiotika i tilfelle det var urinveisinfeksjon som gav "rare og uvanlige symptomer" men det har ikke hjulpet.
Nei, men har ikke vært plaget så mye i det siste
 
Back
Topp