Har omtrent siden positiv test hatt smerter i korsryggen, som stadig har blitt verre
Er snart halvveis i svangerskapet nå. Den siste uken har jeg fått smerter i venstre skinke, med stråling ned låret. Våkner på nettene av smertene om jeg prøver å snu meg. Alt av bevegelse gjør som regel vondt, og blir betydelig ondere om jeg går tur, står/ sitter mye. Dog bedre dersom jeg ligger på rygg, da kjenner jeg omtrent ingenting. Foten svikter under meg til tider når jeg går, og det kjennes ut som 10kniver står i skinka. Prøvde igjen å gå tur i sta, og da jeg kom hjem var det såvidt at jeg klarte å rekke toalettet. Har aldri vært nær å tisse på meg før, men kan ikke fortelle om det skyldes lille som presser på blæren, eller isjiasnerven eventuelt.
Har noen vært i lignende situasjon? Skal til legen på fredag, men ser liksom ikke helt hva han kan gjøre. Jeg kan vell ikke ta smertestillende (utenom paracet)?
Er snart halvveis i svangerskapet nå. Den siste uken har jeg fått smerter i venstre skinke, med stråling ned låret. Våkner på nettene av smertene om jeg prøver å snu meg. Alt av bevegelse gjør som regel vondt, og blir betydelig ondere om jeg går tur, står/ sitter mye. Dog bedre dersom jeg ligger på rygg, da kjenner jeg omtrent ingenting. Foten svikter under meg til tider når jeg går, og det kjennes ut som 10kniver står i skinka. Prøvde igjen å gå tur i sta, og da jeg kom hjem var det såvidt at jeg klarte å rekke toalettet. Har aldri vært nær å tisse på meg før, men kan ikke fortelle om det skyldes lille som presser på blæren, eller isjiasnerven eventuelt.Har noen vært i lignende situasjon? Skal til legen på fredag, men ser liksom ikke helt hva han kan gjøre. Jeg kan vell ikke ta smertestillende (utenom paracet)?

Sant det du sier, er uansett ikke i stand til å jobbe nå.. Håper jeg er litt mer heldig en du var, dette har alt vært et veldig langt svangerskap
Prøvde du med krykker? Fant frem noen gamle men tror jeg bruker de feil da smertene er omtrent like.
Byttet lege for å si det sånn hehe