Ryggsmerter etter fødsel

Bkno9087872

Forelsket i forumet
Under fødselen hadde jeg rier i bare rygg og kroppen var helt låst, og det gikk ikke over før morkaken var ute. Normalt pleier jo smertene å gi seg etter barnet er ute, men det var utrolig vondt frem til den var ute, var akkurat som rier hele tiden. Hadde småvondt etterpå men tenkte det skulle gå over etter litt. Nå er det 19 dager siden fødsel, konstant vondt i korsryggen, men mye vondere viss jeg må bære lille eller stå med hun.. Overhode ikke kjekt, føler meg litt avhengi av hjelp viss vi skal utav huset :( Noen råd, eller andre som har opplevd det samme??

Ryggen min slo seg hekt vrang fire dager etter fødsel. Jeg hadde keisersnitt. Det ble så vondt at jeg ikke kunne løfte armene, snu meg i senga uten å hyle av smerter, og til slutt kom jeg meg ikke opp av stolen hjemme. Ble så ille at jeg måtte ha legevakta hjem for å sette sterk smertestillende sprøyte på meg. Ble ikke bra igjen før etter 3 uker..

Bekkenet mitt låste seg etter fødsel. Hadde vondt i ryggen ein stund. Men klarte ikkje og slappe av. Så etter og ha gjort for mye låste alt seg og eg blei heilt hjelpesløs. Mamma måtte komme og hjelpe meg når mannen var opp jobb. Måtte krype på gulvet.. Var kun kiropraktor som hjelpte her..

Back
Topp