ryggproblem?

zoe

Glad i forumet
heisann!

sitte her å skal få i meg noe mat, skal snart på jobb..
e heldigvis berre 6 tima idag.. eg har begynnt å få litt problem med ryggen.
dei siste timane på jobb føle eg mest for å berre sitte/ligge for ryggen verke sånn..
har en jobb med masse ståing og gåing, og pausa e ikkje alltid like lett å få til..

andre som e plaga med ryggen?
føle kanskje at det e litt tidlig med sånne plaga?
men eg veit ikkje, e første gang det her, kanskje det e normalt?

Jepp..Kjenner til d der ja,desverre..[&:] Lite kult må jeg si..

Hei!

Eg og har vond rygg [:'(]
Har våre sjukemeldt denne veka. Skal prøve meg på jobb neste veke og sjå kor det går.
Eg har fått 2 timar me kiropraktor denne veka, og skal fortsette neste veke. Håpe på rask bedring [:D]
Tipset både fra legen og kiropraktoren er å gå tur i fjelle, IKKJE asfalt.. Trenger ikkje vere lange bratte turer. Det har hjelpt på meg. Og tøye og strekke ut ryggen etterpå. Det er HARDT å vere gravid [;)]

hei Har også en jobb som innebærer mye gåing og tunge tak. ryggverken kom som lyn fra klar himmel en morgen i ferien når jeg våknet. hadde sykemeld 100% en uke og 50% en uke.etter besøket hos JM  ble det ordnet slik at jeg har fått tilrettelagt jobben min slik at jeg kan jobbe lengst mulig og unngå langtidssykemeld.[:D]

Helt normalt! Merker svake tegn til bekken-problemer jeg..ugh[:'(] Håper ikke det blir verre. Lykke til!

ORIGINAL: Tuttlings

Helt normalt! Merker svake tegn til bekken-problemer jeg..ugh[:'(] Håper ikke det blir verre. Lykke til!

Det gjør jeg også, og det er helt forferdelig.
Håper det ikke blir verre enn dette. da må jeg nok til legen.. [:(]

Back
Topp