Ryggplager

lykke_liten

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Flere som har vondt i korsryggen?
Det går helt fint når jeg står og går rundt på dagen. Men så fort jeg legger meg i senga så gjør det så vondt at jeg ikke klarer å snu meg :( kan trygt si jeg gleeeeder meg til to timers massasje i morgen [emoji23][emoji23]

Jeg har også vondt. Men bare når jeg går. Og det er vondt å løfte beina. Feks om jeg skal ha beina oppi sofaen gjør det vondt.

I forrige svangerskap fikk jeg en stol jeg kunne sitte på kne på for å lette på smerter i korsryggen. Det var ikke i nærheten så ille som du beskriver, men kanskje det kan lette litt? I hvert fall hvis du sitter mye på jobb :)

Takk for svar :D sover med en pute mellom beina og det hjelper litt. Men er så vondt [emoji30]

Når jeg har vært på jobb i 7.5t og tenker dette gikk jo bra. Så ligger jeg litt på sofaen og da stivner jeg helt til[emoji85] gjør kjempe vondt, klarer da ikke å sitte rett, reise meg opp alene og må ha hjelp til å komme i gang med å gå [emoji85]

Når jeg har vært på jobb i 7.5t og tenker dette gikk jo bra. Så ligger jeg litt på sofaen og da stivner jeg helt til[emoji85] gjør kjempe vondt, klarer da ikke å sitte rett, reise meg opp alene og må ha hjelp til å komme i gang med å gå [emoji85]
Høres ut som meg!![emoji23][emoji23] forferdelig....

Back
Topp