Ryggplager!

Mpa89

Flørter med forumet
Er det noen av dere som sliter med ryggen? Jeg har så ubehag og vondt i nedre del av ryggen omtrent hele tiden. Kan ikke sitte eller ligge i samme stilling i mer enn en time.. Slitsomt om natta :(

Var hos legen på fredag som mente det var uvi og fikk antibiotika. Har fullført kuren men det har ikke vært noe endring :(
 
Er det noen av dere som sliter med ryggen? Jeg har så ubehag og vondt i nedre del av ryggen omtrent hele tiden. Kan ikke sitte eller ligge i samme stilling i mer enn en time.. Slitsomt om natta :(

Var hos legen på fredag som mente det var uvi og fikk antibiotika. Har fullført kuren men det har ikke vært noe endring :(

Kanskje du skulle prøvd en kiropraktor :)
 
Det kan jo være du ikke har fått riktig type antibiotika?

Ja mulig.. Men j hadde ingen symptomer på uvi.. D var bare ett bitte lite utslag på urintesten, men legen mente j måtte fullføre kuren for det.. Og d er vondt lenger ned i ryggen.. Og langs hoftebeina foran.. Utrolig irriterende...
 
Ja mulig.. Men j hadde ingen symptomer på uvi.. D var bare ett bitte lite utslag på urintesten, men legen mente j måtte fullføre kuren for det.. Og d er vondt lenger ned i ryggen.. Og langs hoftebeina foran.. Utrolig irriterende...

Ah, skjønner...kjedelige greier! :(
 
Synes det høres ut som bekkenløsning. Snakk med legen/jordmor om det på første kontroll :)
 
Er mitt første svangerskap så jeg aner ikk hvordan det føles.... Har legetime på kommende tirsdag så får tar d opp da.. Utrolig slitsomt å ha d sånn..
 
Kan være bekkenløsning? Man kan få det tidlig, jeg merket det på bekkenet før positiv test denne gangen.. Sist svangerskap kjente jeg det fra uke 20 ca. Jeg har også smerter nederst i ryggen, rumpa og en syk smerte i halebeinet, spesielt når jeg reiser meg opp.
 
Back
Topp