Ryggplager? Anyone?

pandalise

Gift med forumet
Var til kiropraktor tirs og onsdag, ryggen ble MYE bedre! (betalte 700)
Helt til i går mårrest da jeg NAUS! og ryggen ble 10 ganger værre. Så var jeg til kiropraktor igår igjen og knakk litt og tok røntgen (betalte under 1000lappen)

Og så heldig som jeg er klarte jeg å nyse igjen idag, så er jeg tilbake på 0 igjen da.. Dette går utover humøret (kanskje ikke så rart, har jo vondt HELE tiden) og min sønn som ikke får kose/sitte i fanget og bli bært av sin mor :(

Er det en sykehus-sak eller? Får snart ikke til å gå :/

Huff, jeg vet ikke selv, men ville bare si god bedring.

slutt å nys!! :D

Prøv å gå til noen andre for å se om de har andre løsninger. fysio, manuellterapaut, massør eller lignende. HVA er egentlig grunnen til ryggvondten?

Har du fått svar på rtg? Hva sier kiropraktoren til deg?
Når du er så dårlig som du er nå, er det ikke uvanlig å måtte gå til kiropraktor minst 3 dager i uken i 4 uker. Du sier du blir bedre etter du har vært der men at det låser seg igjen når du nyser. Det høres nesten ut som om du trenger trening av core-musklene (stabiliserings-musklene i ryggen) Trening med trenings-terapeut på ball er flott trening for de med ryggvondt. Snakk med kiropraktoren din om det.

Og jeg vet det er vanskelig, men prøv å ikke fokuser på pengene. Nå trenger tydelig ryggen din hjelp.

Hvordan går det med ryggen din? Håper helgen ikke har vært for ille.

Hvordan går det? 
Jeg hadde 3 behandlinger i uka i en måned til å begynne med, og om jeg ikke kom meg dit den ene dagen jeg skulle var ryggen like ille igjen. Men etter den første måneden ble det bedre og bedre. Men om du føler at det ikke hjelper etter en mnd, anbefaler jeg naprapat. Det hjalp meg veldig iallefall. 

Back
Topp