Ryggen!!

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Hvordan er ryggen til dere junimammaer ? Jeg kjenner at korsryggen min føles sliten ut, murrer en god del. Men etter å ha sittet i sofaen kjennes det ut som om jeg har løpt en hel dag :( gruer meg til jobb i kveld !!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjenner det godt i korsryggen på kvelden. Slet med bekkenløsning etter uke 16 sist, håper det kommer minst like seint nå også, om ikke det velger å ikke komme i det hele tatt da :D Det hadde vært heelt greit... :)

Jeg har mer eller mindre vondt i korsryggen hele tiden :(

Uff :( men jeg liket ikke murringer i ryggen! Hørt at det kan være tegn på noe skummelt ;o

Virkelig jeg tar livet av ryggen min snart. Blitt værre og værre. Det stikker, murrer og er skikkelig vondt. Er nederst på høyre side i korsryggen. Kjenner det også i kneet på samme side . Kan noen fortelle meg hva dette er ? Bestilt meg time hos kiropraktor i morgen. Men det er ikke noe tegn på at man mister?

Virkelig jeg tar livet av ryggen min snart. Blitt værre og værre. Det stikker, murrer og er skikkelig vondt. Er nederst på høyre side i korsryggen. Kjenner det også i kneet på samme side . Kan noen fortelle meg hva dette er ? Bestilt meg time hos kiropraktor i morgen. Men det er ikke noe tegn på at man mister?

Jeg vet ingenting om dette, men glad for at du har fått time hos kiropraktor :) Lykke til i dag!

Verker mye i korsryggen, har slitt med samma før, så hadde ikke regna med å slippe unna..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heldigvis har det værste gitt seg nå. I går kjente det ut som jeg ble knivstikki i den ene siden :( men tar turen til kiropraktor fordet, siden jeg uansett må til oppfølging og skjevt bekken :(

jeg holdt på å knekke i 2 her om dagen! :P AU!

Sliter litt ja. Om jeg står,går, litt for aktiv så kjennes d ut som man skal knekke sammen i korsrygge:S hjelper å hvile en liten stund da, men liker det ikke:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vært hos kiropraktor i dag og fikk beskjed om at jeg har bekkenlåsning AaaUu!! Og ikke nok med det så har jeg også stiv musklatur rundt som han drev å trykket på. Mista følelsen i beina og ja rett og slett jævlig :(

Korsryggen er helt på tur. Gjør skikkelig vondt og jeg klarer ikke alltid bøye meg framover så jeg mistenker en låsning. Må nok til kiropraktor snart,... Blir bare vondere og vondere

Back
Topp