RYGGEN!!

Mesaana

Forumet er livet
Forbanna ryggen altso. Kan ikke gjøre en ting uten at den begynner og verke så j..li.

Har gjort 3 fornugtige ting i dag, rydda på kjøkkenet, ut og inn av oppvaskmaskin, vaska og hengt opp klær og pakka sykehusbaggen. Med alle de tingene så begynte ryggen og protestere, kjennest ut som jeg skal gå av i korsryggen og det river ned over hele rompa!!!

Gleder meg til detta er over og jeg kan begynne og fungere som normalt igjen, er så forp.lt framtung!!!

Huff, er kjedelig å ha vondt i ryggen.. Må si jeg føler med deg. [&o]

Er vel ikke så mye du kan gjøre med det annet enn å slappe av. Du er jo tross alt gravid, og da er det vel heller ikke så mye som skal til før du får vondt..
Du kan vel heller ikke ta så mye smertestillende.. Du kan ikke sette deg godt bak i godstolen/sofaen med en varmeflaskemot ryggen? Det er godt det![:)]

Håper det snart blir bedre![:)]

Det gir seg me den gang jeg setter meg ned da, men det begynner på igjen med en gang jeg skal gjøre noe.[:@]
Og vist ikke jeg gjør det, så blir det ikke gjort.[>:]

pluss at jeg er utrolig dårlig i magen i dag, så ikke lenge etter at jeg har satt meg ned, så må jeg på do!![:@]
Med stua oppe og doen nede så blir det og slite seg opp og ned trappa!!

Ikke er sambo hjemme heller, så jeg kan ikke sutre til han, kanskje jeg bare skal gå og legge meg, og sutre for meg selv.
Fikk vite at jeg har s.diabetes i dag oxo, så jeg har en veldig dårlig dag!!

Ja, ligger vist på grensa til og få s.diabetes mener de, så det vil ha meg inn der kvar uke[:-]

Syns det er litt rart når jeg klarte og få lavere blodsukker nivå 2 tima etter.

Lå på 7,6 før jeg drakk sukkervann og 6,3 2 tima etter. Bruka og være høyere etter 2 tima, men dem kunne ikke gi no forklaring på det. Har ikke sukker i urinen og blodtrykket e kjempe fint og forma e nesten fin.

Bra dem vil følge litt med da, men det irritere meg at dem ikke kan gi meg no forklaring på korfor blodsukkere var lavere etter 2 tima, for meg så virka det som alt funka ypperlig. Ha bare spist litt masse snop dagen før, slutta og spise akkurat 8 tima før jeg skulle ta glukosetesten!!

Jeg hadde veldig mye smerter i ryggen på slutten, dvs uke 35-37... Det jeg har skjønt etterpå er at dette var en begynnelse på fødselen. Han ble født i uke 37 og det hele gikk veldig fort, så det med ryggen(korsryggen) var modningsrier tror jeg. Fostervann, slimpropp og sterke veer i rask rekke følge, og etter 3 timer var han ute. Men det som var så utrolig deilig etter fødselen var at all ryggsmerte var borte!! [:D]

Hmm, ja men det er bare når jeg skal gjøre noe, jeg kan stå og gå, men jeg kan ikke stå ved kjøkkenbenken og skjære opp frukt og grønt feks, det er nok til at det begynner og verke veldig mye.

Har ingen ting i mot at han kommer ut i uke 37, for jeg vil ikke gå i 5 uker til og ha det så vondt i ryggen.

Rart for noen mnd siden ville jeg helst gå over tida, så han slapp i bli født så seint på året, nå vil jeg ha han ut før jul.[8|]

Back
Topp