Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun opplevd det engang her, så da tror jeg det egentlig bare var meg som var litt rask på med bleien
Jeg har prøvd pampers, og likte de ikke men:/ Det er vel en smaksak...
Jeg hører stadig vekk at flere av de billigere bleiene faktisk er god...Rema 1000 og coop sine blant annet...jeg aner ikke det altså, men noen som har prøvd de ut?
Vi brukte faktisk de billigie bleiene til rema med jentungen og en del av first price bleiene. Faktisk veldig fornøyd Funket iallefall veldig fint på henne
Ja, ok...har nemlig sett de har skrevet om de på generelt forumet...i tilegg har jeg ei venninne som nevnte det for meg
Finnes Rema 1000 sine i så små også? Skal fader kjøpe inn en pakke å se, er det gode så why not liksom? tihi
Nå er jenta våres veldig lita av seg, og jeg vet jeg måtte drøye det en god stund før hun passet de... Men, det er jo faktisk over 4 år siden, så kan jo være det er anderledes nå Trodde kanskje de var fra 5 eller 7 kg.
Var helt tilfeldig at vi havnet på de billigbleiene. Hun fikk masse utslett av libero og pampers satt ikke godt nok på henne. I et desperat forsøk kjøpte jeg inne en haug av forskjellige merker, og vips. Billigbleiene var de beste her i hus. Bleier er bleier tenker jeg og supert når man får de for nesten ingenting
Ok, veslegutt her var akkurat 5kg på 6ukerskontrollen på onsdag..så maybe det går da Kan jo se på butikken iallefall...
Ja, veldig enig med deg..jeg tenker overhode ikke penger på slike ting, veslegutt skal kun ha det beste!! Hvis man imidlertid kan spare penger og bleiene fungerer bra på han så er det jo et pluss å spare money
Så stor og flott gutt du har da Jeg tror han har rundet 5 kg her også nå, så skal jammen kikke selv etter de bleien, hehe. Bruker pampers nå og de funker helt flott de, men kan man spare noen kroner på en så stor utgiftspost er det helt greit Spiller liten rolle hva bleiene koster tenker jeg, så lenge Dexter får de bleiene som er best for han
I denne merkeklær debatten som går, er kanskje neste steg at man MÅ ha de dyreste bleiene