Rygg

Firstimemother

Forelsket i forumet
Vært på jobb nå. Hjalp en pasient med rullator fikk da en liten støtt på magen. Er det farlig?? Også er jeg så vondt i ryggen nede over rumpeballene der ryggmergen starter på en måte ,hvis det er det det heter. Er det farlig?? Noe som har opplevde? Jobba ikke en uke og starta idag har ikke hatt det probleme før..

Det er ganske tidlig enda og lille ligger trygt og godt inne nede i magen så tror ikke et lite støt er så farlig :) Smertene du kjenner er muligens bekkenet. Der det starter hver gang hos meg. Det er ikke farlig, men ubehagelig. Pass på hvordan du bøyer og løfter og ikke løft for tungt :) Da kan det fort bli verre

Det er ganske tidlig enda og lille ligger trygt og godt inne nede i magen så tror ikke et lite støt er så farlig :) Smertene du kjenner er muligens bekkenet. Der det starter hver gang hos meg. Det er ikke farlig, men ubehagelig. Pass på hvordan du bøyer og løfter og ikke løft for tungt :) Da kan det fort bli verre

Takk for svar. Ting kan skje fort eller glemmer hvordan man bøyer seg/jobber osv men jeg føler jeg er mer forsiktig og roligere enn forrige svangeskap som endte i SA. Lessons learned :D

Back
Topp