Rygg til mage

missjulie

Glad i forumet
Har babyen din snudd seg fra rygg til mage?
Og hvor gammel var han eller hun da? [:)]

Han var 3,5 mnd gammel. Nå ligger han IKKE i ro [8D] Hyler når han kommer seg opp på magen for han glemmer hvordan han ruller andre veien.

han var ca 4 mnd, men han slutta med det etter 3-4 ganger. Har ikke gjort det siden. Nå er han jo over 5mnd.....

Nope, bare motsatt vei 

Første gang I GÅR!! Hun er 4,5 mnd. Men i dag virket det som om hun hadde glemt det igjen [&:][&:]

ORIGINAL: karita

han var ca 4 mnd, men han slutta med det etter 3-4 ganger. Har ikke gjort det siden. Nå er han jo over 5mnd.....

heh, her også [;)]

ORIGINAL: Baby~K~

ORIGINAL: karita

heh, her også [;)]

Trodde de husket det når de først hadde fått det til;-) var kanskje ikke så moro som de trodde;)

Hun var vel 3,5 mnd når hun snudde seg... Nå gjør hun ikke annet.[8D]

min gjorde det dagen etter han var fire mnd.

HS sa det var vanlig at de tok en pause slik som jeg ser flere over her skriver. Min har ikke gjort det han har snudd seg hver dag etter dette.

Hun buer seg bakover og prøver, men tror nok ikke det kommer enda .. Har en feeling hun har like god tid med sånne ting som søsteren sin, håper på det [8D][;)]

Snur seg bare fra mage til rygg...

Snudde seg på mage rundt  3,5 mnd. Nå gjør han det hver dag, noen dager mye ivrigere enn andre. [:D]

Her kommer han seg fra mage til rygg og rygg til mage.. og Ruller seg bortover gulvet.. han har også funnet ut at han kan dra seg baklengs og gå rundt i ring.. så nå er han faktisk over hele gulvet tilenhver tid [:D][:D][;)][;)][;)][:D]

Et alternativ på avstemmingen burde være "Nei" eller "Ikke ennå"...[;)]

Hadde det først, mn da var det noen som trykket "nei" og i tillegg alderen. Da blir det ikke noe klart resultat.. skjønner ?[;)]

Back
Topp